Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Stakkars gutten min er så tett i nesa,våknet kl 05.15 i dag og måtte få nesedråper og få fjernet litt snørr. Sovnet igjen kl 6 ca,pleier å våkne å få grøt i 7 tiden. Men sover så godt nå. Godt han får sove litt da,vekker han ikke for mat hvertfall. Får heller bare forskyve hele dagen litt i dag vi da Siste uka har jeg holdt han oppe til rundt 20 om kvelden,for at han ikke skal legge seg så tidlig når kl ble stilt,men kan nesten se ut som om det mønstret siste uka passet han veldig bra,mat kl 8 på morgenen og i seng ca kl 20.. Deilig det da,sove lenger på morgenen og fortsatt ha voksen tid på kvelden
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Staaaaakars gutten din. Er ferdig med denne forkjølelsen for denne gang her, men var slitsomt når det sto på. Har prøvd å holde gutten min oppe 1 time lenger i over 1 uke uten at det har funket. Men i går virket det som han forsto det. Han våknet til vanlig tid i går (altså i følge gammel klokke), men han klarte faktisk å holde seg oppe til samme leggetid (ny tid) i går, og våknet til samme tid (ny tid) i dag : ) Flinke gutten den : )
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Flinke gutten din da Deilig å få den ekstra timen søvn på morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå