Gå til innhold

It`s a new day=))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det mandag og vanlig dag igjen...hehe...

Har vært ei lang helg med mye på programet, og mye borte så nå er det godt å ha morgenen for seg selv,med en kopp te og bim=)

Har vært i 89 års dag og julebord! Slitsomt når man er gravid det der...;) MEN, det snør og det snør...Skikkelig postkortstemmning ute=))))

Dere da jenter,hva har dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min ble 4 år på torsdag, så hele helgen har egentlig vært preget av det.. Masse folk, masse mas, så jeg er enig med deg, nå er det godt å få morgenen for seg selv igjen.. Utrolig lang helg også, litt godt for samboer jobber så mye at det er godt å ha han hjemme når det er igjen så kort tid... 8 dager til KS nå.. Gleder meg.. Her er det også snø, og kaldt, men det er deilig med vinter synes jeg, også er det jo snart jul...... Ha en fin dag.. Klem

Skrevet

Prinsesse ventes 07.11.06: Hvor bor dere da?

Ja,da er det ikke lenge igjen...har 75 dager til termin jeg, så det er ennå en liten stund igjen...Men kjenner angsten snike innom av og til...må vel begynne å lese om fødsel tenker jeg*gulp*

Skrevet

SNØ?!?! Hmm.. har ikke sett antydning til det her engang eg :-S jaja.. får håpe den holder seg unna litt til... er ikke helt klar for skikkelig vinter enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...