Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 jeg fødte for ca 6 uker suden og klarer fremdeles ikke å kutte av strålen når jeg tisser + at når jeg må tisse så klarer jeg liksom ikke å holde igjen, sånn at jeg nesten tisser på meg..og noen ganger renner det litt i trusa..noen som opplever det samme og noen som har noen råd? prøver å gjøre knipeøvelser men syns liksom ikke d funker..
Made in Japan Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Tidlig opp, ja...Jeg var oppe 0530 på første økta i dag - gjesp! Hadde det akkurat på samme måte som deg ang tissing, og har gjort masse knipeøvelser. Nå når han er 3 mnd er jeg mye bedre, men kan fremdeles ikke stoppe helt å tisse når jeg først har begynt. Fant ut at jeg gjorde knipeøvelsene feil i begynnelsen, men fikk en brosjyre av gynekologen på 6 ukers-kontrollen min. Han sa; det er meget viktig å gjøre disse øvelsene, du vil vel ikke komme tilbake og bli operert for inkontinens når du blir eldre? Nei, det vil jeg ikke. Har ikke tenkt å slippe å knipe, men glemmer å gjøre det fast.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 prøv å gjøre det når dere ammer... grei måte å huske det på... bortsett fra at jeg klarer fint å glemme det da og... men for de med hukommelse er det fint... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå