Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 men satt lenge å skrev, for å få alt ned, måtte bare legge det ut et sted:p Om tro... Om Gud... Før... var troen så sterk, og følelsen av at om ikke du hadde løftet meg så hadde jeg aldri sluttet å falle Jeg kunne med løftet hode si at jeg trodde jeg trodde du fantes jeg trodde du var god jeg trodde du alltid ville redde meg gi meg styrke Nå troen er svekket, og følelsen av at om jeg sto ved et stup så ville du ha dyttet det er DET jeg ikke tviler på Jeg vet at du eksisterer Og jeg vet at om hele verdens hat var samlet mot meg kunne ingen hatet meg mere enn deg hva slags forskrudd glede får du av å gjøre dette imot meg FAEN jeg haaaaater deg Jeg hater deg så ubeskrivelig intenst, fordi du gir og du tar men la meg for i helvette få glede ut av det du gir før du tar det igjen Du gir meg det Gir meg noe å se frem imot Og ikke bare en gang, men TRE ganger tar du det ifra meg igjen FAEN du ØDELEGGER MEG i en uke nå, har jg hatt samme drøm jeg prøver febrlisk å redde mitt barn fra å drukne i et blod bad men noen holde det fast under det er deg Du drepte et barn du drepte MITT barn ikke en gang men TRE JÆVLA GANGER og jeg fikk ikke holde det inntil meg jeg fikk ikke kjenne varmen fikk ikke se det ikke EN eneste gang FAEN jeg hater deg Like mye som du hater meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6883606-noen-tanker-noe-sinne-%C3%A5-frustrasjon-her/
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg grein da jeg leste ordene dine.. De er ikke lett å forstå hvorfor Gud gjør dette mot oss. Jeg har ingen svar og derfor ingen ord å sette på det. Prøver bare å stenge temat ute. Du er god som sette ord på det. Det tror jeg Gud også syns, enten han har en plan eller ikke... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6883606-noen-tanker-noe-sinne-%C3%A5-frustrasjon-her/#findComment-6884638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå