Tinden ruger på nytt gull Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Bor i Trondheim på 7 året nå og er trøner wannabe Vestlending by nature
*bubbs* Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Trodde hele trøndelag drev og masseproduserte jeg.. Hver gang jeg er der vrimler det i hvertfall av gravide. Fikk helt sjokk første gang jeg dro på besøk til Trøndelag og det satt en liten gjeng med gravide jenter, ganske mye yngere enn meg, med joggebukse og snoopey t-skjorte, som hjalp hverandre med leksene! ikke rart det produseres mest unger i Trøndelag, når produksjonen starter i 16-års alderen. hehe.. Det blir jo 20 år i produksjons gamet! (vet jo at ikke alle gjør det da, men jeg ble virkelig sjokka, for der jeg kommer fra vet jeg kun om to som har fått barn før de er ferdige med VGS, så det er IKKE vanlig)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Eller det vil si............æ e trønder!!! Så litt tragisk ut det der...hehe... Kjæm fra Levanger da...men har bodd sørafor i mang år......men nu e æ tebake igjæn:)
Lone35 =0) Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 æ e trønder. Oppvokst i sjølveste Trondheim
Lone35 =0) Skrevet 30. oktober 2006 #12 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er godt kjent på Byåsen. Var mye der i oppveksten da min mormor bodde der.
☆Lille my* Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 30. oktober 2006 Du har vel ikke bodd i Romolslia?=) Vet av ei Lone som bodde der;)
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 30. oktober 2006 #15 Skrevet 30. oktober 2006 Ækte trønderjente hær:-) E fra trondheim, men bor i en anna kommune no. *krysse fingran for at vi trønderjentan bli gravid snart*
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 30. oktober 2006 #16 Skrevet 30. oktober 2006 Æ e trøner æ, å h.......g... så tøff æ e........ Vel, føler meg ikke så tøff her jeg sitter med hoste, snørr og alt som det fører med seg! Sitter i Trondheim med fyr i ovnen og ser på vinteren! Fikk litt julefølelse i dag!!! ugh..... )
Lone35 =0) Skrevet 30. oktober 2006 #17 Skrevet 30. oktober 2006 Søstera mi har bodd på Romolslia i voksen alder. Jeg bodde noen år på Flatåsen, så vi kunne se rett ned på "Rampen i Romolslia". For alle ungene der var ramp, mente vi tihi..
velsignet med to Skrevet 30. oktober 2006 #20 Skrevet 30. oktober 2006 Samboeren min er trønder :-) Men ikke jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå