nikita83(termin4.desember) Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er 35 uker på vei og det har fra en dag til en annen åpnet seg 1 cm hos meg.. Det er ikke stort,men det er jo litt tidlig. Men det kan vel stoppe opp og kan det ikke??? Er litt redd for at det skal sette i gang nå jeg...
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 grundige sjekk hos jordmor og lege er vel det som skal til tror jeg ,,du må være på vakt ..ikke stresse men følge med om du kjenner noe nytt og ringe dem om det skjer..
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Trenger ikke være noe på gang enda... Sist gang gikk jeg med 2cm åpning i 1 å 1/2 mnd før noe skjedde... Men er du bekymret så hør med lege eller jordmor... )
løv@ Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Et litt dumt spørsmål. Men hvordan vet dere hvor mye åpning dere har? Lege el jordmor som har sjekket? Evt. hvorfor? Er førstegangs jeg..
JGG&J Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Jeg var inn til sjekk på fredag og hadde da 1-2 cm åpning (er i uke 40) Johooo, tenkte jeg! Da kan det jo ikke være lenge til det blir fødsel??? Å jo da, mente jordmor; man kan gå med to cm åpning i 9 mnd uten at det betyr noe....:/ Ble sjekka fordi jeg har mye nedpress og maserier. Men kan nok forvente meg å gå over tiden ja...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå