Gå til innhold

Blødninger etter innsetting av hormonspiral, HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå blødd hver dag siden jeg satte den inn for en mnd siden. Begynner å bli passe drit lei. Hvor lenge blødde dere? Jeg vurderer seriøst å ta den ut hvis dette ikke gir seg snart, skal gi den en sjanse en mnd til. Dyrt prev.middel som man ikke får noe glede av når man blør i ett sett. Kom med deres erfaringer er dere snille!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min sa at det er helt normalt å blø i 3 mnd etter en har satt inn spiralen. (småblødninger) I verste fall kan en blø i 6 mnd, men etter det er det stopp.

Skrevet

Kontinuelig småblødninger uten opphold???? I 3-6 mnd glem det, da skal den ut! Ikke noe samliv på 6 mnd, snakk om prevansjon. Da er det bedre med mensen hver tredje uke altså!

Skrevet

Men det kan jo være du slutter å blø før! Har lest andre her inne som ikke har blødd fullt så lenge! (HJÆLP, HAR JEG FÅTT DEG TIL Å SLUTTE MED SPIRALEN NÅ?!)

Jeg må forøvrig bruke et annet prevensjonsmiddel, for legen fikk ikke spiralen på plass hos meg... :(

Skrevet

Jeg har blødd nå i 3 måneder etter jeg satte inn hormonspiral,er drittlei !

Men begynner å bli bedre nå,så jeg satser det blir gradvis bedre,og slutter helt om ikke så lenge. Har 1-2 dager opphold mellom blødningene nå(og blør ca 1-2 dager).

En kan blø i opp til 6 måneder....

Skrevet

Jeg hadde småblødninger i 2.5mnd.

Du trenger jo ikke å leve i sølibat av den grunn da.....

Skrevet

Har hatt småblødninger i ca 2 mnd. Noen dager mer enn andre og noen dager ingenting. Håper det snart gir seg...

Men som Elin og tøffingene sier trenger man ikke leve i sølibat av den grunn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...