Zupermam Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 hvilke typer bruker dere? tror jeg må starte med et lite tillegg på kvelden da babygutten min er litt av en kraftkar som suger meg tom på kveldstid:) Det finnes jo både i pulver og i ferdig form, hva er best? Hvor mye drikker de, han er 7 uker ( sånn ca selfølgelig) Han har ikke prøvd flaske før, trenger de tilvenning, eller tar sulten over? Takk for svar!
emil070706*kom*140706 Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 min får nan1 (pulver ) tok advent smokken med en gang men det er noen bar nom ikke gjør det du må nesten bare prøve deg fram... forresten veldig fornøyd med nan1
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Hei! Gutten min er litt over 4 mnd, men har brukt mme siden han var 2-3 uker. Vi har hele tiden brukt nan! (er på nan2 nå) Og er fornøyd med den! Gutten min trengte ingen tilvenning til flaske, det er som regel mye lettere å ta enn en pupp.. Jeg har brukt ferdigblandet om kvelden/natta (han er litt utolmodig da) og pulver på dagen. I en ferdigblandet er det 200ml ferdigblandet.. Husker ikke helt hvor mye han spiste da, men det står ca mål på pakka!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Når vi gav tillegg brukte vi nan ha1. Hadde ingen problemer med flaska.. Andre jeg kjenner prøvde seg med nan, men babyen fikk bare vondt i magen, som gav seg når de gikk over til hipp sin mme..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Hun eldste min tok aldri flaske. Vi øvde mye men fikk det aldri til. Jeg har brukt hipp sin mme. Det blir dyrt hvis du skal kjøpe mme som er ferdigblandet. Men jeg har ofte med en sånn i stellevesken. Lykke til
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg synes det lukter helt forferdellig (spy) av gulpet fra ferdigmelken -8både nan og småfolk). Også blir det dyrt som andre også nevner. Anbefaler derfor pulver. Vi bruker HIPP og NAN litt om hverandre. Gutten min ville ikke ta Avent flaskesmokk, men MAM slo an med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå