Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 har en venninne som er like langt på vei som meg 27 uker som fortalte at hun hadde dilla på sjokolade, spiser 3-4 hobbyer for dagen og vi bruker samme str i klær men hun er 6 cm lengre enn meg. så sier jeg at jeg har dilla på youghurt må ha 2 youghurt for dagen syns det er ok så kommer kommentaren : du burde vel ikke spist neo annet enn salat og drukket vann!!!!!!!!!!!!! var ikke den stygg eller overreagerer jeg????????
sneipen Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Da vil jeg si at du har ei venninne som ikke akkurat har selvinnsikt. Såkalte venner som MÅ si slikt til andre...Lurer på om de må hevde seg pga dårlig selvtillit jeg? Men hva svarte du da?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 ble jo litt paff og sa , kansje ikke men har lagt på meg 2 kg til nå og er fornøyd så spurte jeg hva hun hadde lagt på seg det ville hun ikke si men sa det var 2 tall..
sneipen Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Sikkert bare misunnelig da. Kos deg med yoghurtene dine du, det har ingen hensikt å gå rundt og irritere seg over slike kommentarer uansett. Natti-natt.
Fru Brumm Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 yoghurt er da ikke usundt!!!!!!! Du kan tenke på at hu kommer til å legge på seg som ei hvetebolle med alle de sjokoladene hu kommer til å putte i munn før ungen kommer!!!!!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Venner velger man,da kan man jo bare velge vekk sånne venner. Så slipper du å høre sånne kommentarer. Merkelig at noen faktisk kan få seg til å si noe sånn... Av venner altså. Vant til at slekt og gamle folk slenger fra seg dritt histen og pisten, men venner skal man jo liksom kunne støtte seg til.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 I all verden! Jeg skjønner meg ikke på folk jeg. Sånne kommentarer hører ikke hjemme noen plass! Fysj! Jeg fikk også en kommentar av ei venninne en gang ang bakenden min. Husker det godt enda. Sårer veldig.Og ble så overrasket. Komme en sånn kommentar fra ei venninne liksom.....! Og hvor er respekten hen?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå