Gå til innhold

trenger virkelig hjelp =,(

Anbefalte innlegg

lurte bare på en del informasjon fra dere som har tatt keisersnitt,er de og anbefale?

nå har de seg slik att legen jeg har vert hoss har jeg sagt dette att jeg har veldig fødselsangst,dette tror jeg henger med i att jeg var med min søster på hennes siste fødsel.den tok et helt døgn,endel komplikasjoner og bare de og se smerten hennes var grusom...verste av alt var jo att hun ble sydd igjen etterpå.men for mye,så måtte inn igjen i ettertid og.hele fødselen avr en stor opplevelse men også skremmende,bestemte meg for att jeg aldri skulle ha unge.men så er jeg jo så gla i unger og vil og ha mine egne.å nå sitter jeg her 1 år etterpå 32 uker på vei,og vet ikke hva jeg skal gjøre.

legen spurte meg om eg hadde angst for fødselen.jeg sa ja og att eg gruet meg og alt hun sa var att ja de va forferdelig vondt mm.gjor de bare verre.

føler også att eg får så dårlig oppfølging der så har nå skiftet lege og skal til min første time hoss hun nye på tirsdag.

har tenkt og nevne dette da og har helst lyst og ta keisersnitt.

har også problemer me og gå nå,fått vite ungen er veldig stor + han luigger så langt nede så han presser hele tiden.

har også problemer me og gå og må gå me bena sammen pga press og underlivet er ikke noe godt nå.skal be om en sjekk nå neste gang,føler de er noe alvorligt gale der nede.min samboer har også merket dette att selve underlivet mitt er helt hovnet opp og har vondt hele tiden.har også fått to blemelignende lumper rett me åpningen i underlivet

og plaget me mye forstoppelse.

beste er vel og høre me legen på tirsdag.bare håper hun vil høre på meg da jeg føler igrunn ingen av legene har gjort de.merker svigermor og mora mi er temmelig sint og på dette og va di som fikk skiftet lege til meg.

er bare så utslitt nå og vet ikke hav jeg skal gjøre.merker att fødselen er blitt store nerver for meg og tenke på,tenker på de hele tiden.alikevel så vil eg bli ferdig.men får jeg vondt i magen nå som en enkelte ganger får så merker jeg att jeg får panikk me engang og bare ber om att de ikke er fødselen som er igang.

lurer bare på hvordan keisersnitt er og om en kan få de er de ønske om de.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6882455-trenger-virkelig-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...