aldri gravid? Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 hei! er ny her og lurer på om det er mange andre som sliter med å bli gravide???? Mitt ståsted er: ingen mens, har fjerna cyster på eggstokka og har fått beskjed om at jeg må ha hjelp for å bli gravid. hvis jeg kan bli det. Nå er jeg i gang med en hormon kur på 3 mnd. For å få i gang mens og eggløsning. Er ferdig med de første 10 dagene med kur og har nå mensen. og har veldig vondt i mage og rygg. skal begynne med 10 nye tabletter 15 dager etter første mens-dag. Har noen opplevd lignende? Blitt gravid eller noe annet nyttig å få høre om. Vil gjerne ha svar:)
Nanna:-D Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Hei!! Velkommen hit!!! Vet desverre ikke noe om det du spørr om, men jeg vil bare ønske deg lykke til videre på "ferden"!!!
doffine Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Du er ikke alene... Vi er mange i samme båt:-) Jeg skal ha prøverør rundt juletider... Har endometriose som lager krøll for meg.
aldri gravid? Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2006 hei, kjedelig med detta som lager krøll for oss. vi får krysse finga å håpe på det beste :-) lykke til med prøverør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå