Gå til innhold

Mai: Kan vi ikke fortelle litt om oss selv og barna da? :o)


FruTennplugg+guttepluggene

Anbefalte innlegg

jeg er 30 år med samboer på 35 år, vi bor på Jessheim. Bodde i Stavanger før vi kom hit, jobber på Gardermoen begge to, jeg som vekter i sikkerhetskontrollen. Er opprinnelig nordfra. Havnet her med kjæresten min som e østlending :o) Noah Malvin kom til verden 6 mai, vi koser oss hjemme, dagene går fort! tenk at ett halvt år e gått allerede!han har fått 6 tenner og 4 til e på vei, rulla rundt for en uke siden, ble jo såå stolt :o) ellers er han litt sutrete pga tennene og det har gått litt utover nattesøvnen vår :o( men e vel snart over håper vi....

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 26 år,er alene med min lille gutt som plutselig er 5,5mnd. Bor i Larvik. Er selv født i Larvik og har bodd her det meste av livet. Var arbeidsledig når gullet kom til verden.

Andreas så dagens lys på selveste 17.mai.. Må si jeg ble overrasket når jeg kom på sykehuset med 8cm åpning 12 dager før termin.

Han ruller fra rygg til mage,tar tak i lekene som ligger rundt han og bytter hånd (tar lekene fra høyre til venstre hånd og motsatt selv) :)

Har 2 tenner på gang nede som han ikke har vært veldig plaget med heldigvis.

Sover stort sett hele natta fra 19 til 07,men nå er han forkjøla og våkner rett etter kl 5 om morran pga tett nese :( Håper han blir bedre snart.

Gullet spiser 2 grøtmåltider om dagen og har så vidt begynt å smake litt middags glass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og samboer med en på 27. Vi bor i Røyken i Buskerud.

Jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider og samboeren er selvstendig næringsdrivende.

Celine ble født 4 mai og vokser i rekordfart og tiden går så altfor fort.

Har lyst på en til ....

Celine har fått snart 6 tenner og har begynt med grøt og brødskiver.

Blid og fornøyd frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år, samboeren min er snart 32. Vi bor litt utenfor Trondheim. Jeg er lærer, men har ennå ikke fått fast jobb, så hva jeg skal gjøre når permisjonen er over vet jeg ikke (den tid, den sorg...).Samboeren min jobber i en omsorgsbolig. Om ikke lenge kan jeg og sambo feire at vi har vært sammen i ti år!

 

Vi har en gutt på 5,5 mnd som heter Eskil. Han har fått to tenner og er en veldig lang gutt. Eskil liker seg godt når han kan rulle og dra seg fram (meget sakte ennå) på gulvet. Han er kilen på magen og elsker at vi tuller med han. Når han er trøtt blir han sutrete og lei, og da kan vi like godt legge han i senga med en gang. Senga er forøvrig det eneste stedet vi får han til å sove, så å dra bort på besøk på dagtid er ikke alltid så stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 27 og sambo 28 og Emma er det første barnet vårt. Vi bor et stykke fra Haugesund, helt nord i Rogaland. Har studert noen år, men mangler litt pedagogikk før eg kan kalle meg lærer. Sambo jobber som elektriker.

 

Emma er 5 mnd og er selvsagt kjempeskjønn. Ho ble forløst med keisersnitt etter at fostervannet mitt gikk drøye 4 uker før termin. Ho har blitt litt utolmodig de siste ukene, kjeder seg fort når hun ligger på rygg og leker og blir ikkje fornøyd før ho blir båret rundt eller får sitte oppreist i fanget. Ho ler godt når ho blir kilt på magen, prater med seg selv i spegelen eller flyr over hodene våre.

 

Første gangen ho sov forbi måltider om natten var ho 6 uker og en måned senere sov ho rundt hver natt. Merker at det blir mindre og mindre soving på dagtid, ca 3 lurer, og på dagtid sover ho som regel på magen, enten i senga,vogga eller i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh... Jeg er da ei på 19 (i des) og bor i Namsos.(N-T)

Har vært sammen med min kjære i straks 3 år, og bor i selveid hus og har bil. Jeg går fortsatt skole, videregående. Går tegning,form og farge.

Vi fikk vårt første barn den 12. Mai 2006, som ble en nydelig gutt ved navn Sean William. Vi valgte å ikke vite kjønnet før fødselen, men jeg visste det vel innerst inne at det ble en gutt ;)

Ingen tenner har kommet hos han enda da, som jeg ser mange av deres barn har fått, men det kommer vel etterhvert!

Snart er det farsdag og det gleder vi oss veldig til, for da er Sean blitt halvt år! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 37 ár og Kristian Lautaro (3 mai) er vár andre gutt. Har en pá 19 mnd. oxo. Vi bor i Madrid med pappa´n som er chilener. Og her blir vi vel boende. Jeg jobber som regnskapskonsulent men er utdannet bedriftsókonom og Eksportmarkedsfórer.

 

KL har ná rullet rundt lenge (siden august) og har de siste 2 mánedene oxo akt seg framover. Han er ná kommet seg opp pá alle fire og driver og rugger fram og tilbake, samt tar noen "steg". Ellers har han ná begynt á heise seg opp nár han fár tak i kanter pá móbler. Tar etter broren sin som var utrolig tidlig ute med alt. Sá ná kan vi finne han inne pá kjókkenet eller badet eller soverommet. Har hittil fátt 2 tenner, men 2 til er pá vei :o) Er en snill gutt som sover hele natta (fra halv ni til rundt syv) Noen ganger vákner han i seks-tiden og vil ha litt flaske.

 

Men det fine er at med 2 smá sá er det alltid noe som skjer :o)

 

Háper dere alle har en fin dag og at dere koser dere med de smá (for tiden flyr avsted....)

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er 28 og samboeren min er 29. Vi har vært sammen i snart 11 år, og 11 mai 06 kom vår første lille tulle - mathilde. Vi bor for tiden i porsgrunn, men er opprinnelig fra kragerø og risør. Vi planelegger å bygge hus i risør, men ting tar tid. Jeg er førskolelærer og sambo sveiser. Når vi flytter nedover drømmer jeg om å starte egen bhg. For tiden koser jeg meg hjemme med ei aktiv og førnøy lita frøken. Hun er høyt og lavt for tiden. Klarer å reise seg opp nå, men krebber ikke - bare aker seg framover. Hun har 6 tenner og masse hår! Hun er ei stor jente på nesten 11 kilo så ho har matvett! Hun har et godt sovehjerte og heldigvis (som mamman ;) ). Har sove hele natta igjennom - fra 19.00-07.00 - siden ho var 2 mnd!

Men tida går så alt for fort!!! Vil ikke ut i jobb enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...