sistemannpåvei Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har en som heter Kiara, og hvis jeg nå får en jente, er jeg redd jeg ikke kan toppe det! Noen som er spesielt flink med *Spesielle*, fine navn? Tar imot alle forslag!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #2 Del Skrevet 29. oktober 2006 ingen expert, men hva med noen av disse?: Linnea Celina (selina) Nathalie Cassandra Amanda Emily Chantelle Michelle Melina Phoenix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kan jo prøve... Nova Stella Aida Sanna Uma Alise ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 30. oktober 2006 #4 Del Skrevet 30. oktober 2006 Verene Toini Monja Lizette Vanja Gisken Aimee Freyja Linde Ninette Vendela noen du likte? disse er ikke så vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. oktober 2006 #5 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kiara og Nova er vakkert da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 30. oktober 2006 #6 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ainhoa Amaia Miriam Saray Noelia Valeria Miranda Marina Leonora Carmen Aurora Rebekka Nadia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 30. oktober 2006 #7 Del Skrevet 30. oktober 2006 Cora (uttales kora) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 30. oktober 2006 #8 Del Skrevet 30. oktober 2006 Evelina/Eveline Carmen Melina Hermine Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sistemannpåvei Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 31. oktober 2006 Der var det så mange fine at nå er jeg ihvertfall lost!!! ;-) Linnea var veldig fint, kanskje sammen med Selina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 31. oktober 2006 #10 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lycke Vakkert navn som du ikke hører ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 31. oktober 2006 #11 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kom på et kjempefint navn! Evita! Kiara og Evita. Flott sammen, ikke sant? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kezz Skrevet 31. oktober 2006 #12 Del Skrevet 31. oktober 2006 UNA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. november 2006 #13 Del Skrevet 1. november 2006 Kira Linnea Leah Victoria Elvira vist jeg får jente skal hun kanskje hete Kira Linnea synest det er så fint.. hva synest dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**to engler** Skrevet 2. november 2006 #14 Del Skrevet 2. november 2006 HEI:) det er en jente du har fra før som heter Kiara ikke sant? Kiara er NYYYYDELIG!!!!!! min favoritt,men min mann har lagt inn ett bestemt VETO på det navnet... Kiara og Edel Kiara og Adele Kiara og Chantelle(uttales "sjan`tell") CHANTELL betyr foresten vakker sang.... hva synes du om forslagene?? ønsker deg og din mann lykke til med navnevalget:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #15 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, hun heter Kiara Samantha. Min mann likte heller ikke Kiara!!! Jeg sa at han fikk velge mellomnavn, hvilket jeg gjorde for ham. hehe. Han fant ingen som passet sammen med Kiara. Men når hun ble født, var det ikke tvil hos noen at det var det rette navnet. Hun kaller seg selv 'dara' . har aldri helt fått til å uttale navnet sitt. Chantell er veldig fint, men jeg tenker på et amerikansk stand-up show ved samme navn, og det er ikkke bra!!! Klarer enda ikke å bestemme meg. Brukte liksom opp de jeg synes er finest på de to første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 2. november 2006 #16 Del Skrevet 2. november 2006 Hva med Klara og Konstanse Synes Konstanse er et utrolig vakkert navn, som mi tulle også bærer med stolthet. Eller; Klara og Signe Klara og Aste Klara og Gjertrud Klara og Elvira Klara og Ester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå