Gå til innhold

hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 165cm, veide 48 før jeg ble gravid, og nå i uke 20+3 veier jeg 52..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 25 uker, snart 26 og har lagt på meg 10-11 kg. Fikk beskjed av JM at det var litt i det meste laget... Skal helst ikke legge på seg mer enn 4 kg til uke 28! Hun er veldig opptatt av kosthold o.l.

Skrevet

Jeg er 170, veide 57 kg før , nå er jeg i uke 24+1 og veier 61:)

Skrevet

Er i uke 13 nå og har ikke lagt på meg....

Har tatt av 3 kg. Vært kvalm og ikke fått i meg nok mat..

Skrevet

er i uke 21 og har lagt på meg 2 kg

Skrevet

Herregud hvor mange som på liv og død skal spørre om dette IGJEN!!!

Hvor viktig er det egentlig å vite sånt? Det er da så individuelt hvor mye en legger på seg under svangerskap. Noen har allerede for mange kilo før en blir gravid, andre er "syke" og undervektige før en blir gravid.

Jajajaja, jeg kan da godt si hvordan det står til med meg. Jeg er 167 cm høy, 59 kg nå. Var 54 og svært godt trent i sommer. Er 17 uker på vei nå.

Men det er aller siste gang jeg gidder å svare på noe sånt. Og OM noen vil vite hvor mye folk legger på seg, så er det bare å se på eldre innlegg!!!

Skrevet

Hallo anonym, man må jo få spørre om det man vil og DU kan jo berre hoppe over disse innleggene og lese det som DU er interessert i.

Jeg er selv i uke 15+3 og har lagt på meg 1 kg (utganspunkt 169 cm og 60 kg)

Skrevet

Hei- denne gangen har jeg lagt på meg 7 kg til nå- er uke 18. Jeg var 50 kg før jeg ble gravid. Må bare nevnes at jeg la på meg 28 kilo da jeg gikk med første mann- det er jo helt sykt. Men, jeg var ikke spesielt stor, jeg la på meg det som måtte til for at jeg i det hele tatt skulle klare å bære frem en unge. Men, jeg var like tynn igjen bare noen uker etter fødselen og det håper jeg på denne gangen også- fikk ikke et eneste strekkmerke i mitt første svangerskap enda jeg ble så stor- er såååå glad for det! :)

Skrevet

Er 27 uker i morgen,har lagt på meg 4-5 kg.

Skrevet

Er i uke 24, har lagt på meg 8 kg, men to av de kom på 3 dager i forrige uke, mye vann i kroppen.. får ikke på meg gifteringen lenger....:(

Skrevet

Jeg er 21+6 og lagt på meg 7 kg, og den blir ikke noe mindre med tiden føler jeg.. Har begynt å få vann i kroppen allerede, fikk mye sist også..

Skrevet

Jeg er 22+0 i dag, og har gått ned 11 kg. siden jeg ble gravid.

Skrevet

var 1,63 høy og 72 kj før jeg ble gravid(var godt trent)er nå 23 uker og 79 kg idag, har fått masse vann i kroppen , gjør regning med å se ut som en liten ball tilslutt. Gjør det noe er jo viktigst at den lille har det bra og så lenge en spiser sunt så skulle det vel gå bra

Skrevet

jeg er 169cm å veier 58 kg...

nøyaktig det samme som før eg ble gravid..

er 18+3 uker på vei...

lurer på om dette er normalt jeg...

Skrevet

he he, min også. Du er ikke tilfeldigvis fra Drammen?

Skrevet

Jeg er i mim 24. uke og har lagt på meg 11 kg.

I forrige svangerskap hadde jeg lagt på meg 10 kg til uke 25, men det ble ikke mere enn 15 kg tilsammen. Jeg håper det stagnerer denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...