Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 ------hvor store biter gir dere?? hvor mange tenner?? -----holde selv??
MintCondition Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Guro får biter av brødskive enda, hun er 9 1/2 mnd. De er vel ca kvadratiske, 1x1cm ca, noen ganger litt større. Hun har blitt matet med biter frem til for en ukes tid siden, da vi plutselig kom på at hun kanskje syns det var fint å spise selv...hehe. Har prøvd å gi en halv skive, uten å ta av skorpa eller dele i biter, men det ble bare gris. Så nå får hun bitene på et fat foran seg, og spiser de opp. Noen havner på gulvet også Tenner, hun har to nå da, men man tygger IKKE skive med fortennene da. Vi tygger jo med jekslene Og skal man vente med å gi skive til de får de jekslene må man vel vente til de er to år eller så...?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 her ramle det meste på gulvet... kastet... kanskje heller.. :-) Men veldig gøy å prøve å putte i munnen... tennene hjelper vel til??? uansett om det er fortenner eller jeksler??? Tunga sirkulerer det vel rundt??
MintCondition Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Aner ikke jeg...vet bare at her har hun spist skive siden hun var 6 mnd, uten en tann Fikk ikke tenner før 14 dager sien, hehe.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 vet ikke jeg heller, men jeg kan jo tro det :-) :-) her er det to oppe og to nede, så bite.... det går fint det :-))
MintCondition Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Å bite av biter selv går nok lettere når man har fått litt ordentlig redskaper i munnen ja, forøvrig Men for selve tyggingen har ikke fortennene mye å si tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå