Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har alltid synes det er ganske `stilig`` Min datter har Samantha som mellom navn (sam) og faren er amerikansk, så det har vi litt gøy med. Vanter en til, er usikker på kjønn, tror det er gutt, men hvis ikke... forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 29. oktober 2006 #2 Del Skrevet 29. oktober 2006 Johanna eller Joanna som forkortes til Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. oktober 2006 #3 Del Skrevet 30. oktober 2006 Synes 3mom sitt forslag var veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 30. oktober 2006 #4 Del Skrevet 30. oktober 2006 Alexandra - Alex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 30. oktober 2006 #5 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kimberly-kim Joleen-Jo/Joey Andrea/Andre/Andy er de jeg har hørt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 30. oktober 2006 #6 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kimberly - Kim Melanie, Melody, Melissa - Mel Allison - Al Jacqueline - Jack, Jackie Nicole - Nic Jessica - Jess Louise - Lou Delainey - Del Callie - Cal Hallie - Hal Stortsett alle amerikanske jentenavn har kallenavn som gjør det umulig å vite om det er jente eller gutt. Sånn føles det i hvertfall:) Men det er vel ikke alle navnene som passer like bra i Norge da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #7 Del Skrevet 30. oktober 2006 Georgina-Georgie, george. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 30. oktober 2006 #8 Del Skrevet 30. oktober 2006 Charlotte- kallenavn Charlie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #9 Del Skrevet 30. oktober 2006 Christine - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå