Gå til innhold

Er det noe dere bare ikke klarer om dagen?? (mat e.l...)


☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

Jeg hadde dilla på kjøtt helt i starten men nå byr det meg imot - brekker meg nesten!!! Og jeg som er så glad i biff og stek og ...ja...

 

Har imidlertid dilla på surt og salt, sylte/ribberull med sennep, sitronbrus (fy!!!), grønnsaker og sitrus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

usj! jeg synes jeg kjenner salt smak i alt (brød, ost, paprika og mais(?))

 

så jeg lever på bananer =)

 

har lissom ikke fått dilla på noe men mye jeg ikke klarer å spise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare i uke 7.... vil ikke ha noe mat jeg... Alt er kvalmendes. Spyr ikke, men er litt uggen. Har bare spist 2 skiver i dag.

 

Noen som har tips til hva en kan gjøre med manglende appetitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann med sitron hadde jeg så dilla på de første ukene her, nå byr det meg i mot.Ellers går alt annet fint ned men har liten matlyst og er kvalm gjennom hele dagen.I dag morges var jeg skikkelig kvalm å det var ikke noe digg nei :( Men helt greit, bare det ikke varer gjennom hele svangerksapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vann med sitron hadde jeg så dilla på de første ukene her, nå byr det meg i mot.Ellers går alt annet fint ned men har liten matlyst og er kvalm gjennom hele dagen.I dag morges var jeg skikkelig kvalm å det var ikke noe digg nei :( Men helt greit, bare det ikke varer gjennom hele svangerksapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann med sitron hadde jeg så dilla på de første ukene her, nå byr det meg i mot.Ellers går alt annet fint ned men har liten matlyst og er kvalm gjennom hele dagen.I dag morges var jeg skikkelig kvalm å det var ikke noe digg nei :( Men helt greit, bare det ikke varer gjennom hele svangerksapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp!

 

Jeg elsker sopp til vanlig, men nå byr det meg helt i mot! Og fisk, men det er jo ikke noen nyhet for min del, slik har det vært de to første gangene også. I første svangerskap taklet jeg ikke kjøttdeig, i andre var det kylling og nå altså sopp.

 

Har dilla på salte middag og søte ting som sjokolade, soft-is osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... 7ende uke..klarer nesten ingenting... er sååå sulten, men med en gang jeg setter meg ned for å spise er det stopp..fikk i meg salt og pepper potetegull i går eneste da... åsså masse vann... jeg lever på vann.... Spyr ikke, men fryktelig kvalm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe!

Er egentlig avhengig av min daglige kaffe latte, men nå orker jeg ikke tanken på kaffe!

Blir også skikkelig kvalm når sambo spiser peanøtter, lukter skikkelig ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Før drakk jeg 4-6 kopper om dagen, men nå greier jeg bare ikke svart kaffe. Det går til nød med melk i. Ellers er det kvalmende med for mye søtt. Spesielt når jeg er kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke lukta av pizza og pommes frites.. Da blir jeg utrolig dårlig.. Stakkars samboern skulle være snill med meg og kjøpe med seg hamburger og pommes frites her om dagen.. Det endte med at jeg lå over doskåla, og han måtte spise alt selv. Hhe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snop og sjokolade er blæh! Uff, blir litt uvel bare jeg tenker på det..

 

Er sikkert ganske heldig som ikke er kvalm så egentlig spiser jeg som vanlig men litt dilla på vann og yoghurt er vel ganske greit synes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i fisk til vanlig men nå kan jeg styre meg.

Tanken på mat er verst for min del. Når jeg først spiser er det ofte greit. Men det er ikke noe jeg absolutt MÅ ha, da. Det hadde vært litt morsommere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...