Gå til innhold

Tristan....Mellom navn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har 2 barn med et S mellomnavn, kunne gjerne tenkt det til tredjemann(jente). Tror nok helst det blir gutt. noen forslag? Tristan er helt sikkert!! (blir det jente har jeg ikke ide!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, er ikke så veldig glad i sebastian.., har tenkt litt på Nathaniel, men det blir jo slutt og start på n? Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig ditt eget forslag var det beste av de jeg har sett her, selv om Tristan ender med -n og Nathaniel begynner på -n.

Men hva med Tristan Alexander? Alexander er jo ganske vanlig, men som andrenavn sammen med Tristan synes jeg det gjør seg veldig bra!

Det er jo ikke et navn på S det heller da, men...

 

Hvor har du hentet navnet fra forresten? Er det fra Isfolket, eller har du hørt det andre steder fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatta det som du ville ha et andrenavn som begynner på -S-. Derfor jeg kom med Sebastian som forslag:-)

 

Tristan Nathaniel funker jo greit det.

 

Andre forslag:

Tristan Matheo

Tristan Emilian

Tristan Mathias

Tristan Oliver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode forslag. Hadde mest lyst på et mellomnavn på S, men innser at det går heller dårlig. Tristan er et historisk navn (konger), og jeg hadde bestemt meg før jeg leste isfolket. Men det var jo vittig å se det der også. Tristan Alexander går dårlig siden min andre sønn heter Alex(ander). :) Tristan Emilian likte jeg godt, men synes fremdeles Nathaniel er best. Takk igjen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...