Gå til innhold

Rangering på skravlesiden!!!!!! Kjipt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere en meg som føler at folk blir rangert inne på skravlesiden, noen får 30 svar av å skrive jeg elsker glamour, mens andre ikke får svar uansett hva som blir skrevet. Nå har jeg prøvdt å skrive flere positive innlegg, pluss spm jeg lurer på, ingen svar, kjedelig!!! Må vel nemne gulli eller noe annet negativt for å få respons??

Ja jeg er anonym, ellers får jeg iallefall aldri svar mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Tenkte at jeg for en gangs skyld skulle gå inn her, for jeg er ikke her så ofte lenger. Er helt enig med deg, jeg!!! Man får ikke særlig svar her inne. Spesielt på positive innlegg. Er annengangs gravid, og føler meg ikke så usikker. Nyter graviditeten. Og derfor er det både kjedelig å lese her inne, og vanskelig å få svar når jeg forteller om hvordan jeg koser meg. Synes det er blitt ordentlig kjipt her inne, jeg også! Skal heller slå av dataen nå, jeg, og kose meg med "Gylne tider" på TV2 mens jeg kjenner tusta sparke i magen...

Skrevet

syns folk er flinke til å svare her inne jeg...

både på positive å negative ting..

Skrevet

Forstår veldig godt hva du mener, og merker selv noen ganger når jeg virkelig håper å få svar, at jeg blir skuffet dersom jeg ikke får det..

Men jeg tror mest det er for at jeg føler meg ekstra sårbar akkurat nå!

Men kanskje vet man ikke hva man skal si, eller man har ikke noen mening om det emnet som blir tatt opp... Jeg vet jo selv at jeg bare svarer om jeg har noe og tilføye...

Så...

Du kan hvertfall få en liten trøsteklem.. ;) I det minste har du fått ett svar på dette innlegget... :P

Skrevet

Takk for svar:) og TAKK til deg som minnet meg på at det er gylne tider nå!!! Kanskje jeg har for lite bekymringer til å være på denne siden, eller irriterer meg for lite over folk? Ikke vet jeg??

Skrevet

jeg er også enig med innlegget ovenfor, jeg svarer heller ikke på ting jeg ikke kan noe om eller har noe mening om..

for å unngå feil innformering...

:)

er nok noe i det også:)

Skrevet

Fullstendig enig med deg. Og ikke bare rangering, men også en del "gjenger" som er sammen. Også merklig at når det gjelder fødselshistorier eller bursdager, at noen får tusen svar, mens noen andre får neppe noe...

Skrevet

Enig, jeg føler meg ikke "i gjengen" der inne iallefall, tror jeg kommer til å slutte å være inne på desse sidene uansett, mye tullball her synes jeg! Prøvde ønske folk en god dag for noen dager siden, fikk null respons, burde vel heller skrevet fy f... for en møkka dag, kanskje folk hadde hengt seg på da?

Skrevet

jeg er helt enig med hi

når jeg fikk nr 1 for 17 mnd siden fikk jeg 13 gratulasjoner men en annen som da var "pop" fikk 68 . husker fra da at jeg var lei meg

nå leser jeg for det meste og skal ikke skrive noe når jeg har født

Skrevet

Det er bare sånn det er der noen ganger...

En dag får jeg ingen svar,andre dager laaaangt over hundre..ehhe,men da krangla vi jo å det er ikke særlig gøy:)

I dag har det vært utrolig mye dårlig humor blandt mangen av oss,men prøver og svare på det jeg tror jeg vet eller vet nå da:)

Men jeg kan liksom ikke for mye heller da...

Men gi det et dytt så alle ser det :)

Skrevet

Er det ikke favorisering av personer på skravlesiden så vet ikke jeg? Synes det virker som en viss person og to har heltestatus der inne jeg.. Hadde vært koselig om "vi vanlige" også kunne fått respons på ting. Synes bare dette forumet virker mer og mer uproft, mye umodenhet her!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...