snøfilla - mamma til 2 Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Min akupunktur er opptatt av at vi kvinner får i oss nok proteiner hvis vi ønsker å bli gravide. Proteiner er viktig for celledannelsen og for å få fine og modne egg som kan befruktes. Gode proteinkilder er kjøtt (særlig kylling), egg, bønner, linser og nøtter. :-)
Taoe Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Takk for gode tips =) Skal kjøpe meg noen nøtter imorgen...
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 det er derfor mangen blir anbefalt og gå på slike karbohydratfrie kurer da intar du minimun av karbo og max av proteiner. veldig mangen får hjelp til å bli gravide på det jeg ble selv gravid på det sist og da hadde jeg venta leeeenge prøver det samme denne gang
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Helt enig med deg!! Går selv på lav karbo diett etter anbefaling fra min gyn :-) Men legger til at det er viktig med fett også!!! (§nøtter, avokado, fet fisk, oliven olje osv... som også er gode protein kilder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå