Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er det flere her som skal bruke navnet Mathias? Jeg synes dette navnet er kjempefint, og det er det eneste navnet som meg og samboer er enige om. Ellers har vi ulike oppfatninger, så derfor så blir den kommende gutten vår kanskje døpt Mathias. Jeg hadde liksom håpet vi skulle finne et annet mer sjeldent navn, for det er så ekstremt populært for tiden. Hva mener dere? Jeg heter selv Christine, og da jeg gikk på skolen var det 5 Christiner i klassen min. Ganske kjipt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡Mamma med 3 små gull♡ Skrevet 29. oktober 2006 #2 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg liker Mathias kjempegodt!! Derfor døpte jeg gutten min det;) Men det er utrolig mange som heter det,har ikke tall på hvor mange Mathias jeg kjenner/vet om.... Men man kan liksom ikke tenke "hva andre heter" eller "hvor mange heter det samme" hele tiden....Liker man navnet,så tar man det navnet;) Lykke til med navnevalget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. oktober 2006 #3 Del Skrevet 30. oktober 2006 Synes dere skal gå for det navnet dere liker jeg,om dere ikke har et annet alternativ som dere er like enige om ! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
entra Skrevet 30. oktober 2006 #4 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mathias er ett nydelig navn synes jeg. har tenk på det jeg og,men har ikke helt bestemt meg enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå