to tette og ei badehette:o) Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg tilhører 90+, men har til nå hatt en skikkelig fin og hard gravidmage. Det har de siste dagene vært utrolig mye liv, skikkelige vonde spark innimellom, og endel stikk nede mot skjeden. I natt våkna jeg av mensvondt, akkurat sånn som man får når man får mensen. Dette hadde jeg en gang til før i dag også. Føler endel mer bevegelse helt nederst i magen, kjennes ut som at det kommer ei arm eller en for nedigjennom skjeden innimellom:o) Nå plutselig har jeg fått en dvask gravidmage, kan ta tak i flesket på en måte, vanskelig å forklare. Har babyen lagt seg nedi bekkenet, evt festet hodet sitt nå da eller? Jeg er 33+4 og har 47 dager igjen til termin. Håper noen kan svare meg så fort som mulig:o)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Det var iallefall slik til meg da magen sank og babyen la seg til godt ned i bekkenet. Men ta en telefon til jordmor hvis du er bekymret. Lykke til
to tette og ei badehette:o) Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2006 Ok, det er dette jeg har på følelsen ja:o) Sist jeg var gravid registrerte jeg ikke noe slikt, men alle svangerskap er jo ulike. Skal til jordmor på onsdag, så jeg regner med å få svar da. Er det flere der ute som har det sånn da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå