Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 det er helt fantastisk!! Hun sovner på et blunk mot tidligere en time med stryking og synging og en spinnvill unge nedi senga. Tar henne løs fra selen når hun har sovnet slik at hun kan ligge som hun selv vil. Hun slapper mye bedre av i posen sin og sparker ikke av seg dyna om natten. Er nesten overrasket når det går så bra med legging kveld etter kveld. Fantastisk!! Og jeg som var litt "mot" babysafe fordi jeg tenkte at det er dårlig gjort å ha henne fast nedi senga. Men jaggu er det til det beste for alle, og nå koooooser hun seg nedi posen sin. Og kvelden er en time lengere! Jenta mi er 13 mnd. Kanskje et tips til andre??
Barcode Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Vi har brukt babysafe i en måneds tid nå,og har akkurat samme erfaring som deg!Hun sovner etter 5-20 min mot nærmere timen før.Nå trenger jeg faktisk ikke feste selen lenger heller.Hun liker best å ligge på siden,finner lett roen nå.Hun er 7 mnd.
meg og jentene Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Hvor tidlig kan man begynne med dette og hvor kan det kjøpes?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Kan kjøpes på baby-utstyrsbutikker og sparkjøp tror jeg. Veit ikke hvor tidlig, fra 7-8 mnd kanskje... Man må vel bare prøve seg fram. Poenget er ikke at en skal stroppe de fast og la de skrike, men la de finne roen selv i sengen og kjenne at det er godt å ligge der. Men understreker nok en gang at dette er en genial oppfinnelse. Så får en selv vurdere om en tar ungen løs etter at h*n har sovnet eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå