Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ventet og ventet på at noen skal lage en tråd for oss som har IKM i uke 48, men det ser ut som det bare er meg!?:) Har sykluser på 35 dager og har IKM 28.november, så jeg er nesten ferdig med mensen og klar for en ny pp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.... ensom du da i uke48..?

Hørtes jo forferdelig lenge til??

Sitter her og venter på tr... så den kommer nok i uke 44.. så kanskje det blir uke 48 på meg og neste ikm..??

Men må som sagt få denne mensen først.. ugh. Noen av det verste en kan gå å vente på..

Ha en fin søndagskveld!!

Skrevet

Neida du er ikke alene Sovedyret. Jeg har siste IKM dag 1desember. Denne måneden ble jeg overrasket med en 30 dagers syklus, men det er ikke mer en 2 mnd siden det var 40 dager, så ikke helt greit. Derfor psyker jeg meg opp på siste IKM dag, gidder ikke å gire meg opp å teste før tidligst dag 41.

Så nå er det på igjen...akkuratt nå blir jeg litt sliten av å tenke på det. Men så har jeg også vært utrolig forkjølet i 1 uke nå (datteren vår har ørebetennelse), gir seg ikke, og i morgen begynner jeg å jobbe natt. Etter flere mnd med perimsjon. Snakk om dårlig start :o(

Men denne måneden skal spiren flytte inn :o) XXXXXX fingrene for det :o)

Lykke til selv...skal følge med på IKM uke 48 tråder :o)

Skrevet

Dytter litt jeg! Bra å se at vi er flere! Får håpe du ikke hører til her da, attpåklatt, men at spira sitter og at tr ikke kommer! i denne pp:)

Kanskje noen flere som vil vente med oss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...