Wea og mini Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Nå er snart "vakum- ventetiden" over. På onsdag skal vi inn på Riksen og få hormondosering, undersøkelse og omvisning. Har blitt lovet forsøk før jul, noe jeg tror skal holde hardt, men... Uansett så er vi i alle fall i gang. Det blir noe action som akupunktøren min sa. Er så innmari sliten av nedturer og venting nå. Synes hverdagen med jobb og klare å være på høyden hele tiden tar på mer enn jeg liker. Blir vel ikke bedre nå framover, proppfull med hormoner... Kjenner forventningen i magen nå. Hilsen til alle dere, lykke til. Håper det blir vår tur snart.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Lykke til! Husk at de fleste må ha flere forsøk før de lykkes, så du må ikke ta det for tungt om det ikke klaffer med en gang. Men spennende, det er det! Hilsen meg som også bruker Riksen:-)
Wea og mini Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2006 Er smertelig klar over det, ja... Kjente veldig på at jeg ble litt nedstemt da jeg fikk vite at vi skal i gang snart. Trodde jeg skulle bli bare lettet og glad. Men så begynner man å tenle "hva om det ikke går nå heller". Man bruker opp mulighetene som har ligget der framme, på en måte, hvis du skjønner meg... Nå kjenner jeg at jeg bare er glad for at et eller annet skal skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå