Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Takker for mange fine støttende svar på mitt forgie spm. Er det noen av dete som har rørt om en sånn greie som man kan sette på magen så man kan høre hjerte til fosteret? Trur jeg har hørt et sdet at det er å få kjøpt. Noen som vet hvor?? Takk
Victorials Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 heter babywatcher... tror du finner det på www.babywatcher.no eller noe slik...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 ...men før du løper og kjøper: mange jordmødre er skeptisk til babywatcher...har ikke helt fulgt med på diskusjonen og vet ikke helt hva det dreier seg om, men du bør være klar over at det er delte meninger om det er ok for barnet eller ei...Hør med din jordmor kanskje?
elisajansson Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Hei, Jeg kjøpte en hjertemonitor på www.mammaogmeg.no og den skal ikke være farlig. Med den kan man høre når babyen hikker, beveger seg og hjerte. Utrolig smart liten sak. Jeg er kjempe fornøyd med den. Absolutt å anbefale.
selma07 og engel Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er i uke 29, og de to siste dagene har kjæresten min hørt hjertelyden til jenta vår ved å bruke en tom tørkerull mot magen min. Veeldig koselig, billig og helt ufarlig! :-)
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Jordmødre vil ikke anbefale babywatcher fordi de vil unngå hysteri om man ikke finner hjertelyden.. Er ikke alltid du finner den, legger du sammen det og hormoneller... Ja.. du skjønner det selv )
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Legen sa til meg da vi skulle høre hjertelyden at det er forstyrrende for fosteret, og de liker det ikke, fosteret blir uroligt. Det er nok derfor jm deres er restriktive med at folk skal ha det hjemme selv. Man skal ikke bruke det unødvendig!!!
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Oki... Tusen takk for hjelpen... Skal til jormor den 10 så kan prate med henne da Ei veldig gammel dags litt gretten dame.... hehe... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå