Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Det vil si fra 19.00- 06.00-07.00. Da får han pupp og sover videre et par timer etter det. Hvor mye tørr jeg egentlig å drikke av alkohol før kl.01.00 hvis jeg vil amme på tidligmorgenen? Dersom jeg gir han flaske er jeg så redd at produksjon går ned, at babyen ikke vil ha puppen lenger eller at utdr.refleksen forsvinner.
Expat Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Er barnet over 6uker, eller aller best over 6mnd, så kan du ha 3-4 enheter innabords uten at det går galt. Det betyr altså at du kan ta en flaske vin over en kveld. Maks. Noen barn er sensitiv til noen rødviner, men hvitvin skal gå greit.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg tenker som så: Om man har et barn i hus er man aldri sikker på at det sover gjennom hele natta hver natt. Og man skal jo tross alt fungere som forsvarlige foreldre hvis man har barnet hjemme. Tror dette setter begrensninger også?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Takk for svar! Lurer på hvor dette dokumenteres? Står helt andre ting på ammehjelpen.no f.eks
Expat Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Um, ja, godt poeng! En forelder eller barnevakt i huset bør være respektabelt edru, skikkelig kjipt å være pussa hvis noe skjer! Sjalabais mamma på legevakten med sykt barn er jo kjempelurt (not). Mitt svar var altså ang det ammetekniske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå