Gå til innhold

Murring i magen og drita sur.....

Anbefalte innlegg

Tror jeg er inni noen dårlige dager for tiden. Har de siste dagene hatt murring både i ryggen og i magen. Føler meg i tillegg sur og har et temperament uten like...

I dag har jeg vært fryktelig sliten men det har sikkert også en naturlig forklarling.

Venter mensen rundt neste helg og da skal vi ringe inn og starte med vårt første AIH forsøk.

Måtte bare syte litt.... Sorry!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6879887-murring-i-magen-og-drita-sur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende det blir når dere får kommet igang med AIH. Det nærmer seg nå.

Det er lov å være litt sint og sur noen ganger. Det er vi alle.

Tenk om murringen din er en liten spire som prøver å klore seg fast....

Vel, ha en fin uke! Også er det bare å komme hit og klage litt hvis dagene blir tøffe. Vi "hører". :-)

Hei kjære Susse, nå er du snart i gang med AIH! det er kjipt å være premenstruell og sur, og du har sikkert hatt et lite håp om at det gikk denne gangen også? Men snart skjer det masse spennede:o) Og forresten; kan nok hende du bare fortsetter å være sur-herregud som mannen min har fått gjennomgå den siste uken.. Jeg er nå ferdig med pergo-kuren og satte min første menopur-sprøyte i går (ekkelt å sette sprøyte på seg selv, fy søren!!) og jeg har vært så sinna og sur! Men jeg setter det på hormon-kontoen og prøver å le av meg selv.

Jeg blir så full av håp når jeg er inne på Riksen, de er så oppmuntrende og positive der. Så jeg gleder meg litt til hver gang jeg skal dit (hadde ALDRI trodd jeg skulle glede meg til å gå på et sykehus). Du har det kanskje ikke på same måte, men jeg håper du ser frem til å komme igang med AIH-forsøket? Tenk om vi kunne ha sluppet unna ivf, det hadde vært deilig det..

Håper det er bedre med deg i dag. Klem fra meg

Hei vennen!

Situasjonen her hjemme er fortsatt den samme. Men heldigvis er jeg ikke sur og gretten og griner hele tiden. Vi har heldigvis ledd litt i det siste også :P

Og det er jo så typisk at jeg skal bli (som min mann sier) unormalt premenstruell mnd før vi starter med AIH. Men men da er han i hvertfall klar for alle bivikninger når de kommer gjennom medisiner.

Ja jeg gleder-gruer meg til vi skal starte....

Jeg tror det skal bli spennende å følge vår egen prosess med ul osv...

Og det hadde jo vært supert om dette blir første og siste samarbeid med riksen selvom jeg som deg har bare supre erfaringer med dem.

Vi har vært å bestilt medisinene. Apoteket vi var på hadde ikke menopur og i følge riksen var vist det ganske vanlig, så derfor har vi vært litt tidlig ute slik at vi får hentet det slik at det er klart til mensen kommer. Når vi har fått hentet medisinene kan bare mensen komme slik at vi kan komme i gang. Håper ikke jeg må gå så veldig mange dager forbi ikm...

Så gøy at du endelig er i gang! Kan godt forstå at du synes det er ekkelt å sette sprøyter på deg selv. Men det går heldigvis til en god sak :)

Det blir spennende å følge deg framover. Det er vel ikke så alt for lenge til du skal inn til den første ul..?

Klem

Hmm... Lurer litt på hva AIH er for noe..?

Jeg er ikke så oppdatert på slike ting..., men det ser ut for at jeg kan bli det... Har tidligere lagt ut en tråd her hvor jeg lurer på hva som venter oss når utredningen starter og har fått mange fine svar :o)

Lykke til med AIH (hva det nå enn er ;o) ) jenter! *Tvi tvi*

Hei nurke ønskes!

AIH er inseminering. Man blir stimulert med pergo tab+ menupor sprøyter. Så skal man inn til ul på en viss dag i syklusen for å se hvor store og hvor mange forlikler man har utviklet og videre blir det da bestemt om man trenger flere sprøyter. Når foliklene er så store som ønsket får man et tidspunkt hvor man skal sette eggløsningssprøyte. Deretter kommer man inn 34- 36 timer etterpå for inseminering av mennens sæd som er levert et par timer før på dagen. Ved inseminering føres sæden helt opp i livmoren med et form for kateter. Så er det bare å vente og håpe på det beste :)

For å kunne gjøre dette må mannen ha god sædkvalitet og du må ha åpne eggledere.

Klem

Annonse

Begynner å bli litt stesset her....

Har nå i ganske mange dager hatt denne murringen i magen, og til tider er den ganske sterk. Begynner å bli litt redd for at det er noe galt inni der....

Men har ingen andre symptomer som feber eller illeluktende utflod... Men kan det være noe galt jeg ikke tenker på ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...