Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vårt 2. forsøk ble avbrutt p.g.a bare en eggpose som ble stimulert fram. Ble bedt om å slutte all medisineringen min asap, og mensen skulle komme etterhvert.

Begynte å blø liltt nå på torsdag, men mest utflodlignende greier. Natt til fredag, ingenting, og litt blod på fredagen. Natt til lørdag, nada. . ei heller natt til idag, og ingen blod ellers. Skrev inn mail til ifv. om e burde ta en graviditetstest, for sikkerhets skyld. Skal gjøre d på jobb imorgen da :)

Men, er d noen andre som har opplevd dette? Vi hadde masse sex da e begynte på nesesprayen, og rett etter mens, som følge av nesesprayen. . . .:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6879732-trenger-litt-r%C3%A5d-og-hjelp-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Har ikke opplevd det, men har hørt om de som har blitt gravide mens de har gått på spray. Ta en test du så vet du i alle fall :-) Husk at det er best å ta det på morgenurin. Hvilken dag i syklusen er du egentlig på nå?

Skriv og fortell resultatet i morgen da!

Lykke til!

Annonse

Er det jeg også føler- har liksom ikke kjent noe til antydninger jeg da. Jeg som pleier å ha seriøst vondt i korsrygg ogs mave når e har mensen. . rart. Jaja, kjøper test imorgen tidlig på vei til jobb, så ser jeg vettu! skriver svar inn her siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...