Dubbe Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Heisann! Vårt 2. forsøk ble avbrutt p.g.a bare en eggpose som ble stimulert fram. Ble bedt om å slutte all medisineringen min asap, og mensen skulle komme etterhvert. Begynte å blø liltt nå på torsdag, men mest utflodlignende greier. Natt til fredag, ingenting, og litt blod på fredagen. Natt til lørdag, nada. . ei heller natt til idag, og ingen blod ellers. Skrev inn mail til ifv. om e burde ta en graviditetstest, for sikkerhets skyld. Skal gjøre d på jobb imorgen da Men, er d noen andre som har opplevd dette? Vi hadde masse sex da e begynte på nesesprayen, og rett etter mens, som følge av nesesprayen. . . .
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Har ikke opplevd det, men har hørt om de som har blitt gravide mens de har gått på spray. Ta en test du så vet du i alle fall :-) Husk at det er best å ta det på morgenurin. Hvilken dag i syklusen er du egentlig på nå? Skriv og fortell resultatet i morgen da! Lykke til!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Har heller ikke opplevd dette, og vet at kroppen kan finne på mye "tull" etter avbrutt forsøk - men lykke til med testen i morgen! :-)
Dubbe Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2006 Har som regel fått regelmessig mens rundt 27/28 hver måned, sist var 3 oktober.. . .
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Når var det forsøket ble avbrutt da? Dvs. hvor lenge er det siden EL?
Dubbe Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2006 Forsøket ble avbrutt *tenker*- torsdag i forrige uke. Eggløsningen ville da ha funnet sted mellom 10 og 11 oktober.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Da burde jo mensen ha kommet til nå... Lykke til!
Dubbe Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2006 Er det jeg også føler- har liksom ikke kjent noe til antydninger jeg da. Jeg som pleier å ha seriøst vondt i korsrygg ogs mave når e har mensen. . rart. Jaja, kjøper test imorgen tidlig på vei til jobb, så ser jeg vettu! skriver svar inn her siden!
Dubbe Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2006 Sånn, tatt testen. viste negativt, hadde jo egentlig ikke forventet noe annet Jaja, skal inn i nytt forsøk i januar, så det skal nok gå bra til slutt! ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå