Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Det vil si fra 19.00- 06.00-07.00. Da får han pupp og sover videre et par timer etter det. Hvor mye tørr jeg egentlig å drikke av alkohol før kl.01.00 hvis jeg vil amme på tidligmorgenen? Dersom jeg gir han flaske er jeg så redd at produksjon går ned, at babyen ikke vil ha puppen lenger eller at utdr.refleksen forsvinner.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Glemte å si at han er 6 mnd og en uke.
-carina- Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Hvis du ikke skal ha barnevakt, så er det jo begrenset hvor mye du kan drikke, for du skal jo være i stand til å ta deg av barnet ditt dersom det skulle våkne i løpet av natten... Ellers så sier de vel at morsmelk inneholder like mye promille som blodet. Finnes sikkert en formel ett eller annet sted her på nettet for hvor mange enheter du kan drikke for sånn og sånn promille, og hvor mye promille som blir forbrent pr time... Men jeg har da forstått det sånn at dersom du drikker endel alkohol så kan du slå ut utdrivningsrefleksen også. Derfor ville jeg i alle fall hatt en flaske mm/mme i bakhånd i nødsfall. Å gi flaske en gang når babyen er 6 mnd vil vel neppe gjøre at han slutter å ta puppen eller redusere produksjonen... Ha en god fest! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå