Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har kjent tydelige spark i hele dag, men de har alikavel kjentes litt annerledes ut enn andre dager! Betyr endringen i sparkene at lillegutt har snudd litt på seg kanskje? Må bare lure på enda en ting som gjør meg gal.... Det er mye snakk om at babyen snur på seg o.l., f.eks med ryggen ut å sparker inn og slikt! Men snur ikke babyen på seg så å si hele tida? Jeg kan kjenne spark i høyre side, to sekunder etterpå i venstre, så kjenner jeg han oppe nesten i mellomgulvet like etterpå og slikt! ) Skurrer ikke dette? Takker for svar!!
Margrethe1311 Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg tror den snur på seg hele tiden, men inne i magen min hender det jeg kan kjenne at den snur seg i en eller annen rar vinkel som gjør at magen min blir kjempe utoverstående og jeg kjenner det strekker til rundt navelen min. Da kjens det ut som jeg skal sprekke.. men ellers så snur den seg jo nesten hele tiden trodde jeg da, helt til den blir så stor at det nesten ikke er plass der mer, men da er man vel nesten "poppe-klar" også tror jeg =) Men det kan jo hende han ligger slik at han får skikkelige avspark på deg nå derfor så kjens de annerledes ut da=) kanskje han treffer deg på et sted hvor det kjens litt annerledes, og kanskje treffer andre ting inne imagen som gjør at følelsen blir litt annerledes også.
Mamma Brumm Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Åhh, en turboprins, så søtt! Det har jeg også nemlig! Tror han er en akrobat eller noe, kanskje break-danser, ikke vet jeg men mye aktivitet er det hvertfall! Min snur på seg hele tida, kjenner at det sparker, ruller og dirrer på nye steder hele tida! Synes det er mest moro jeg men av og til kan det være litt vanskelig å slappe av og få sove på kveldene, det kiler liksom litt! Er i uke 27 nå, baby'n har vel fortsatt okei med plass så fram til et visst tidspunkt er det mye aktivitet, blir vel roligere helt på tampen tenker jeg. Synes du skal glede deg over bevegelsene, jormora mi sier at det er bra og at det betyr at den har det godt og får god næring! Jeg lurer på om han er like aktiv når han kommer ut jeg!? Lykke til med turboprinsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå