Gå til innhold

kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte pleier dere å ha dette? idag har jeg hatt en rolig dag, uten mye stress og alikevel har jeg hatt kynnere et par ganger i timen siden jeg sto opp! ganske vonde og! har kjent det noenganger før, men ikke så hyppig som idag..? er snart 21 uker..

noen som veit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva betyr dette hersens dytt dytt egentlig?irriterende svar!!

Skrevet

-Dytte- betyr at noen har dyttet spørsmålet ditt oppover lista slik at flere, forhåpentligvis skal bli oppmerksom på det. Var nok bare godt ment!

Jeg har vært mye plaget med kynnere siden uke 20 og har i perioder hatt problemer med å reise meg opp uten å få så vonde kynnere at jeg står krokbøyd. Slett ikke behagelig nei!

Det man skal være oppmerksom på er om de blir regelmessige og minner om mensmurringer.

Skrevet

jeg begynte med mine kynnere fredag og de er ganske heftige og hyppige ja...

det er som flere har sagt at noen ganger må man bare sitte og vente til det gir seg...

ta det som positivt at jo mer kynnere du har jo bedre fødsel får du sier de...

livmoren din trener til et spesielt maraton og da er det masse forberedelser som må til.....

ingenting av de er farlig så sant det ikke begynner å "trekke innover" i ryggen din oxo. ikke at det kan være farlig heller, men da kan du jo ringe lege eller jordmor og snakke med de. Det var det jeg fikk beskjed av legen min ihvertfall...

Skrevet

åssen kjennes kynnere ut?

Skrevet

kynnere kjennes nesten ut som om det er noen som trekker magen din innover, presser den pluss at den blir hard som bare den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...