Gå til innhold

om legging (3mnd) igjen...


sjettejuli

Anbefalte innlegg

I dag gikk det over all forventning, og jeg må bare si hva jeg gjorde. Egentlig ikke noen forskjell fra tidligere, bare at jeg ventet lenger - i motsetning til mange råd jeg har fått. Badet henne og ventet til hun nesten sovnet på sofaen ved siden avmeg. Bar henne forsiktig opp med smokk og kosefille. La henne forsiktig ned og lå ved siden av henne fem-ti minutt og hun sovnet etter lett sutring. Problemet vårt har vært at hun våkner så innmari fort etter hun har sovna, og så vært sur i timesvis, så jeg skal jo ikke glede meg for tidlig. Hun har sovet en halv time nå, så vi går litt på tå her, tilogmed bikkja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får skrive stille, så jeg ikke vekker jenta di, da!! ;o)

 

Ja, det har forandret seg litt med leggingen av gutten vår også. Tidligere har det vært sånn at vi stort sett bare har lagt gutten vår, og så har han sovnet med en gang eller etter en liten stund. Om han har grått, så har vi tatt ham opp og forsøkt å legge ham på nytt etter fem minutter...

 

Den siste uka har han tullet mer når vi skal legge ham på kvelden (ja, på dagen også, for den saks skyld!) Det er vel det at de har fått bedre syn, og så er verden så utrolig spennende at de ikke har tid til å legge seg! Så den siste uka her har vi heller ikke fått til å legge gutten før han har vært skikkelig (over)trøtt. Har måttet bysse ham i (delvis) søvn i vippestolen, og så båret ham over i senga.

 

Ja, ja, det blir vel bare en periode dette her også, håper jeg. Plutselig går det som en lek å legge dem igjen! (Krysser fingre!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...