Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Merker i blant at det strekker/stikker omtrent ved navelen min. Gjerne hvis je puster tungt eller ler eller noe... Hva kan det være? Noen som har vært borti det? Og så gjør det litt vondt i sida på magan i blant, ned mot underlivet. Uansett om jeg sitt stille eller beveger meg... Litt redd og urolig blir jeg da. Er nå 18-19 uker på vei. Håper noen kanskje kan hjelpe meg...
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 er nok ligamentbåndene rundt livmoren som strekker seg... helt normalt å helt ufarlig for babyen..men smertefult for deg
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg kjenner det samme her og er 17+3. Så det er nok normalt. Jeg har kjent det de siste par dagene skikkelig. Spesielt når jeg reiser meg..
Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2006 Ok.. får håpe det er det. Er førstegangs så alt er jo nytt og helt ukjent. Ble litt roligere nå. Skal på UL til onsdag, så da får vi se om alt står bra til. Har hørt hjerteslaga da, så det er da liv inni der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå