Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Hjelpe meg så fort tida går! Men hva i all verden gir en til gullet sitt i 1årsgave?!!!!! TIPS!? Det bør vel være noe varig, kanskje? ikke kær og sånn....?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg ville ha kjøpt noe h*n trenger.. kanskje tripp trapp stol, nytt bilsete,en god vinterdress eller sko... Jeg er nok en av de som ikke tenker på at det bør være noe som varer for evig tid... det har du dåpen/navnefesten til:o) Jeg tenker jeg vil kjøpe noe han trenger når den tid kommer..og har han "alt" så blir det penger inn på konto:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 vi har lurt på om vi skal kjøpe akebrett til vinteren vi. fåes vel kjøpt slike med sele tror jeg??? blir jo ikke akkurat aking i bakker og sånn, men kjekk uteaktivitet tenkte vi....til å gå på tur med og sånn....
frukt Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 En flott ett års presang kan være en "gå-bil". Gøy for både gutt og jente.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Det synes jeg var en veldig god ide!! Gøy kvalitetstid med de små er vel bedre enn noe annet?? Det setter spor for resten av livet det:o)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 play and learn hous eller hva det heter fra fisher price....det har de lenge...eller gå-bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå