Vona Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Babyen min pleier å gni seg i øynene når hun er trøtt, men dette overgår alt. Hun gnir og gnir og gnir...... Kanskje det klør? For en uke siden var hun rød på det ene øyet + hadde noe gørr på der en morgen. Jeg fikk beskjed om å vaske øyet med kokt vann og ha morsmelk på øyet. Hun ser fin ut på øynene nå, så hva kan det være?
sjettejuli Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 jenta mi er snart fire mnd og gjør også dette. De kan vel ikke ha allergi når de er så små? Hun gnir seg mest om kvelden når hun er trøtt. Kanskje de er ekstra tørre i øynene når de er trøtte?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 min er 6mnd og ser mere og mere sammenhengen med at han er mett! han begynner når flaska nærmer seg bunnen..og er nødvendigvis ikke trøtt! Kan det være det?
TORO-husmor Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Min lille tass klør seg veldig på øynene når han er trøtt. Han gjør det ikke ellers, så det er nok et tydelig tegn på at han er trøtt. Hvis hun ser fin ut på øynene nå,og bare klør når hun er trøtt trenger du nok ikke bekymre deg. Men for sikkerhets skyld, kan du jo snakke med helsesøster.
Vona Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2006 Hun gjør det også NÅR hun sover, og river dermed ut smokken og blir skikkelig sur..... Hovedinnlegger
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 det gjør faktis min og:) men jeg tror det er kos.. han har begynt å dra seg i ørene og bak i håret også så han våkner..hehe:) merklige skapninger disse babissene:)
Vona Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2006 Sikkert like lurt å høre med helesøster, ja. Hun gnir seg også voldsomt i øynene mens hun sover, og da mister hun smokken og våkner! Litt dumt å gjøre hvis hun er trøtt og trenger søvnen, liksom.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Snuppa mi gnir seg på ørene når hun er trøtt, nabo jenta på snart 11 mnd gjør det samme faktisk De gjør dette kun når de er trøtte, ellers ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå