Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Snuppa mi har ikke så mye hår, men det begynner å bli noen tynne "fjon" som er lengere enn de andre...bør vi klippe de? Blir håret tykkere om vi klipper baby-håret? bestille time til frisøren? hun er jo bare 11 mnder og d er jo ikke plagsomt langt.....
Hmmmmmm Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 jeg klippte håret til jenta mi ner hu var litten og gør det fortfarande syns det er frykligt dyrt att gå og klippe håret på hu,
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Baby"fjon" er noe av det nydeligste jeg vet :-)
05-10-15 Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg klippet gutten min da han var 14 mnd. Da trodde ale han var jente... Jeg betaler med glede de 80 kronene det koster å få klippet han hos frisør. Han blir kjempefin, og jeg slipper å være redd for å klippe av han ørene!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Tror ikke det finnes noen frisør som tar bare 80 kr. for å klippe lille jenta mi. Jent mi på 4 år måtte jeg betale 250 kr. å klippe litt hår....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Babyfjon er kjempesøtt, men for at håret skal virke litt tykkere er det lurt å klippe fjonene vekk. Babyer er født med noe som heter lanugo hår og det er dette vi ser som fjon når det "ordentlige" håret vokser ut etterhvert under.
Mille** Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har klipt snupp 4-5 ganger allerede, kunne ikke falt meg inn å ta henne til frisøren i en alder av 14 mnd, eller mindre. Tror hun blir over 2 år før det blir frisørbesøk på henne. )
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg måtte klippe snuppa da hun var 7-8 mnd Hun hadde LANGT hår midt oppå som så ut som hentesveis. Hehe Gjorde det selv og har klippet luggen hennes selv flere ganger også nå
-Lane- Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Tanta til sambo klipte jenta vår på 16 mnd i går. Klipte panneluggen og litt fjon i nakken slik at det ble beint. Hadde vi ikke hatt noen som kunne klipt henne hadde jeg tatt henne med til frisøren. De er vant med å klippe småttisser.
Monstermamma Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 Har hatt lillejenta til frisøren tre ganger, nå er hun snart 16 mnd. Så aktiv som hun er har jeg ikke engang vurdert å klippe henne selv, det tror jeg hadde endt med forferdelse! Har betalt 60-80 kr hos frisøren, og det har det vært verdt. Planlegger en ny tur denne uka, før fotografbesøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå