Gå til innhold

Sååå lei meg...

Anbefalte innlegg

I morgen er jeg 10 fullgåtte uker, og begynner da snart på min 11 uke...

Men jeg er så sliten for tiden , og blir så veldig fort lei meg for ting som jeg aldri ville reagert på før...Jeg klarer ikke å kontrollere følelsene mine lenger, og dette gjør meg litt fortvilt..

Er redd dette skal gå ut over forholdet til min kjære..har prøvd å forklare han dette at det ikke er personlig ment, men jeg tror ikke han forstår det helt. Jeg "klikker" for den minste ting, og blir flau etterpå når jeg innser hvordan jeg har reagert...Vet ikke hvordan jeg skal takle dette..

Noen som har råd til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6879096-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På babyverden.no har de en sånn fra uke til uke der det også står ting til mannen. Kanskje greit å få samboere til å lese det som står der, så skjønner de litt mer. Jeg holdt på å begynne å gråte for noen dager siden da mannen min ikke var det minste innstilt på å kjøre for å kjøpe kinamat til meg :-)

jeg er slik jeg også. blir lei meg og frustrert. mannen din må lese om dette på egenhånd. finne ut hvordan hormonene styrer deg. det er ikke rettferdig at du skal fortelle dette til han hele tiden. graviditeten er også hannes ansvar. hvis han ikke takler dette er han virkelig ikke moden for dette... kanskje dere kan kjøpe en bok om dette tema, eller han kan være med deg til jordmor der hun kan fortelle om dette.. mulig han forstår dette bedre når det kommer fra en profisjonell munn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...