Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 i barnehagen når guller har vært syk? Har hatt feber i helga 38- opp til 39,5) og hoster kjempe stygt...er ikke i form og snørret renner...Er 11 mnd. Har besluttet å være hjemme i morgen, men hvor lenge bør hun være feberfri og sånn før hun drar i barnehagen? er jo redd hun skal bli verre der, i trekk og sånn... Kanskje ringe legen sånn at de kan lytte på henne?
mai mammaen til to Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 jeg jobber selv i barnehage og vi anbefaler at barnet har en feberfri dag hjemme... dette fordi det er greit for barnet å få kommet helt til hektene igjen før man er tilbake til hverdagen... er jo lett å bli syk igjen.. god bedring til datteren din!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Takk for svar! Blir jo helt hjelpesløs når øyenstenen er sånn! Håper også hun blir frisk snart!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 I Gro Nylander sin bok står det at de kan gå i barnehagen med feber, så lenge allmenntilstanden er god! Så jeg tror du skal vurdere det selv!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Gro nylander kan si hva hun vil, men et barn med feber har INGENTING i en barnehage å gjøre!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Sender man barnet sitt i barnehagen med feber, så er man etter min mening ikke en veldig god mor... Selvfølgelig unnskylt hvis man ikke har oppdaget det da. Men skal love deg de ringer fra barnehagen hvis det blir oppdaget altså... Det er tross alt ganske slitsomt for et lite barn å være i barnehagen en hel dag. Så de bør være i god form.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Ikke jeg.. sier bare hva jeg har lest! min er bare 6mnd, så har ikke trengt å ta stilling til spørsmålet enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå