L<3E<3 Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 MANDAG 6. NOVEMBER ******************************* lioevr- krysser fingrene til det gjør ondt Lucy84 - Det gjør jeg også, men sprer beina til det gjør ondt ; ) hihi Annapanda6pp Finnmarkbaby? (Denne gangen er det sikkert min tur ) *mary had a little lamb - 14 pp - (bursdag 10. nov - skal dette bli min beste hittil?) TIRSDAG 7. NOVEMBER ******************************* lengsel 4pp(15pp) ONSDAG 8. NOVEMBER ******************************* Kirsty-19pp {{Penille}} 6pp Si¤Ca¤Da(ørtende pp) sanne 5pp TORSDAG 9. NOVEMBER ******************************** mamma til emil:) 3pp (lite aktiv denne pp) lengter 1pp spent:) FREDAG 10.NOVEMBER ******************************* Smurfejenta cocoon 9 pp Flippa 16 pp englehår 4 pp LØRDAG 11. NOVMBER ****************************** Geddy 5 pp Hopefull 3 pp MaybeMe?, måtte flytte meg noen dager.... SØNDAG 12. NOVEMBER ******************************** tyrjente76 (hopper litt frem og tilbake i disse ukene) moota 2pp på nr.2 MaybeMe? *mary had a little lamb Go`mamman3pp( kanskje blir det en morsom beskjed på farsdagskortet i år?) Go`mamman3pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6878928-ikm-45ny-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå