Gå til innhold

tynn utflod eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag fant jeg ut at jeg skulle gå litt uten bind, siden jeg den siste tiden har fått litt kløe dær nede. har brukt bind igjennom hele svangerskapet, siden jeg har mye utflod.

iløpet av halve dagen ble trusen helt våt, det så liksom ikke ut som utfloden gjør, for den bruker å være litt tykkere. men dette var nesten som vann. det luktet ikke noe spesielt heller. var jo utflod der også som var litt tykk og hvit,men det våte var rundt....

er dette også utflod, bare tynnere eller er det noe annet?

sorry detaljene her:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme igår. Tror nok bare det er tynn utflod, for hvis det hadde vært fostervann ville det nok kommet mer etterhvert..

Men jeg vet jo ikke da.......

Skrevet

men etter jeg skiftet truse ble det det samme på nytt..

helt våt i trusen. kan jo ikke ha så mye utflod, at den plutselig er blitt så tynn og så mye..

Skrevet

Hvis det skjedde igjen, ville jeg passet litt mer på.. Følg med det litt, og hvis det vedvarer hadde jeg ringt føden!!

Skrevet

Hvor langt er du på vei, kjære deg ?

Skrevet

Fostervann er mye mer vannaktig enn utflod, altså ikke noe lotionaktig eller kremaktig i det hele tatt, det er mer at man tror man har tisset på seg enn at man tror det er tynn utflod. Hvilken farge har denne vesken? Lukter det ikke noe spesielt? Hvit eller rosafarge? Jeg ville ringt føden uansett. De ganger jeg har vært i tvil, og det har skjedd to ganger, har det vist seg å være fostervann. Og dersom det er fostervann, bør du vel ringe, særlig dersom hodet på babyen ikke er festet (da skal du jo legge deg ned). Hold oss oppdatert da... det er jo kjempespennende.

Skrevet

ja dette var mere vannaktig enn utflod. vet ikke hvordan farge det var, siden jeg hadde på meg en blå truse. men det luktet ikke noe spesielt.

har tatt på meg et bind,slik at jeg kan se det ann om en stund. hvis det blir mere..

tusen takk for svar..

skal oppdatere dere hvis det blir noe:-)

Skrevet

Hvordan går det med deg ?

Har riene kommet ?

Tror nemlig du er i gang jeg ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...