Gå til innhold

Utslitt etter litt shavings...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei nå gir jeg snart opp. Det er jo et helt dagsverk å barbere legger og litt til for tiden. Puh...tror jeg fortjener et glass brus og en liten sjokolade etter denne arbeidsøkta:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, ja det må jo nøye planlegging til når en skal shave litt nå. Armhuler går greit, men laaaaangt ned til beina, og bikinilinja - hvis jeg bare kunne *se* den, men magen er jo i veien. Det er litt av noen problemer en skal støte på underveis i et svangerskap som en ikke hadde trodd på forhånd. Kos deg med brusen og sjokoladen, du tuppa!

Skrevet

Hehe, ja bikinilinja var værst, og jeg tror ikke på noe særlig resultat... jaja pytt pytt. Blir vel bedre senere:) Har utsatt hele arbeidsøkta i flere dager nå. Men man føler seg så vel etterpå:)

Skrevet

Hehe, måtte flire da æ læste innlegget ditt.. Kjenne mæ så ijænn.. Brukte næstn en time i dusjen da æ sku shave litt ;-) Va så sliten etterpå og hadde så halsbrann at æ trur ikkje d blir meir shaving før ætter fødseln ;-)))

Skrevet

Hihi, skjønner hvordan du har det.

Akkurat nå lar jeg hår være hår, så får jeg heller ta en skikkelig omgang ETTER fødsel!

Orker ikke tenke på at bikinilinja bør tas....

Skrevet

med bekkenløsning, vond rygg, hovne hender og CT-symptomer på høyre hånd har jeg vurdert sterkt å la tåneglene gro fram til etter fødsel... det krever enormt mye energi å vedlikeholde kroppen for tida gitt!

Skrevet

Samme problem her, gav opp etter at samboer la inn veto på no more shavings da han kom inn på badet og så blodet sile fra bikinilinja - SER JO INGENTING!!

Tips når det er umulig å nå ned til tåneglene; unn dere selv en pedikyr time, ikke bare blir føttene lekre å se på, men det er en fantastisk opplevelse for hovne føtter:-)

Skrevet

Hvor i svarte har de plasser som tilbyr pedikyr her? Jeg bor nemlig et godt stykke unna urbane strøk... hehe :) Ikke tør jeg be gubben om hjelp til akkruat det heller... men han skal få barbere meg downstairs før termin, som forrige gang, det var befriende å være glatt der når vi kom til sykehuset - men fullstendig umulig å få til på egen hånd!!!

Skrevet

Da blir det nok gubben som må trå til:-) Eller hva med en god venninne , en av de som ikke synes føtter er "ekkelt", hehe! Alt av utstyr får man kjøpt på de fleste matvarebutikker tror jeg....sånn som skrubbesåpe, fil, olje etc.

Forresten; om man ikke har barbert seg før man kommer til sykehuset trodde jeg de gjorde det der...? Eller tar jeg feil..?

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke... men jeg har IKKE lyst til å bli barbert der, det er en ting jeg helst vil ha unnagjort hjemme.

Skrevet

Det prosjektet der har jeg gidd opp til etter fødselen...... det er jo et helt dagsverk å få tørket seg skikkelig etter en dusj, så barbering er utelukket for min del! Får ta det igjen senere......

Skrevet

Jeg har aldri hørt om at de barberer en på sykehuset, såfremt du ikke skal opereres en plass du har hår.... Hvorfor skulle de det, egentlig? Tror nok at leger og jordmødre er vant til å se ganske "buskete" underliv under en fødsel, det er vel de færreste som "pynter seg" til fødselen.....

Skrevet

Her er det sambo som får "æren" av å shave alt utenom armhulene... går greit det.. bare å dusje sammen.. blir litt latter under arbeidet da... moro.. klarer ikke hår.. untatt på hodet.. så må bare gjøres...

Skrevet

Det fortjener du.... Hva med å få mannen til å gjøre det neste gang???

Slik er det her i huset og det fungerer sååååå bra ,O))

Skrevet

Da antar jeg at jeg tok feil der, hehe. Er nok mer for å få det unnagjort hjemme, jeg også!

Skrevet

Bruk hårfjerningskrem på beina og bikinilinja, skal du ta mer må du ikke finne på å bruke hårfjerningskrem.......det blir fort kjempe au, og ikke bra.

I følge min kvinnelige lege på ca36-38 så skulle man overhode ikke fjernehår nå, pga økt infeksjonsfare.....(Antar beina går fri;)

Skrevet

Legen din har fullstendig rett, VipsPips :) Jeg fjerner ikke hår nedentil nå i svangerskapet nei! No way! Og det er faktisk mest pga infeksjonsfaren, og ikke fordi det er vanskelig. Men akkurat på sykehuset under fødsel vil jeg helst være glatt. Beina får bare være hårete for nå, jeg gidder rett og slett ikke risikere vondt overalt og infeksjon for å bli glatt. Vurderer faktisk bukse på julebordet for å slippe å barbere meg... hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...