vb-76 Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det hadde vært så kos om vi kunne møttes en gang før jul og hatt nissefest med grøt, og juleverksted var det vel også snakk om! Frida, du snakket om at vi kunne komme hjem til deg?? Vi burde i så fall sette av en dato snart, så vi finner en dag som passer for alle! Hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 31. oktober 2006 #2 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, vi er med så fremt jeg ikke jobber!!! Frida kommer seg visst ikke inn på DiB, men om du leser dette frida, kan du sende meg en mail på [email protected] (eller legge til msn), så kan jeg skrive inn innlegg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 1. november 2006 #3 Del Skrevet 1. november 2006 Vi er med på julesamling! Kommer garantert til å bli en suksess for småtassene med nissefest og juleverksted; ) Ser at Mammaen til Lillegutt nevner her oppe at Frida ikke har data tilgang. Har du hørt noe fra Frida? Håper mange har anledning til å komme: Sleng dere med dere også, Aprilbaby, Mjanne, Skorpion-75 og andre som har/ har ikke vært med tidligere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 3. november 2006 #4 Del Skrevet 3. november 2006 Dette hørtes veldig koselig ut. Vi vil være med. Men da tror jeg vi må finne sted og dato snart. Ting er jo veldig tettpakket i helgene frem mot jul for mange... : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 4. november 2006 #5 Del Skrevet 4. november 2006 Hei! Da har jeg et forslag. Dere er velkommen hjem til meg lørdag den 9.desember (event. søndagen) Da lager jeg og Amanda grøt og dere tar med nisseluer.:-) Hva sier dere til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 4. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 4. november 2006 jippy!!! da kommer vi veldig gjerne!!! vi skal ha nissefest helga før med barselgruppa. Da skal vi være i barnehagen jeg jobber. Dette blir stas altså!!! Håper det passer for flere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 5. november 2006 #7 Del Skrevet 5. november 2006 Der var du ja:) Sånn det ser ut nå har jeg fri lørdag 9.des., men iom at jula nærmer seg er det mulig jeg må jobbe. Vi kommer gjerne så fremt jeg har fri! Så koselig at du vil åpne hjemmet ditt for oss;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 5. november 2006 #8 Del Skrevet 5. november 2006 Flytter denne litt opp så flere kan se. Skal det bli noen nissefest av det må det jo være noen nisser med....:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 6. november 2006 #9 Del Skrevet 6. november 2006 Ser ut som om det er en dag som passer for oss også:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 8. november 2006 #10 Del Skrevet 8. november 2006 Hei Frida! Jeg har vært uten PC noen dager nå, vi er på flyttefot! Men jeg ser i kalenderen min at begge dagene passer for oss; ) Kjempekoselig at du tok initiativ til denne nissefesten! Ikke så lett å møtes på kafè sånn som før. Så nå er det bare ut og kjøpe nisselue; ) Gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 10. november 2006 #11 Del Skrevet 10. november 2006 Hyggelig hijo :-) Skal vi se om det er flere som vil være med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 11. november 2006 #12 Del Skrevet 11. november 2006 Hei jenter. Høres utrolig koselig ut, og vi vil egentlig være med. Er kjempeflott av deg Frida og åpne huset deres slik : ) Men Drammen er veldig langt for oss å reise. Vi bor helt på "feil kant". Er i grunnen langt nok til Oslo for oss. Har en venninne som bor i Slemmestad. Når vi besøker henne så pleier vi å dra på overnattingstur siden det er et godt stykke. Og det er enda lengre til Drammen hvis jeg ikke husker helt feil..snufs. Dere må kose dere masse også slenger vi oss med neste gang det blir treff i Oslo : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 21. november 2006 #13 Del Skrevet 21. november 2006 Huff, har helt glemt at det er en bursdag vi skal i den helgen jeg:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 23. november 2006 #14 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har tidligere skrevet at jeg kan møte på juleverksted begge dagene helgen 9-10 desember, men lørdagen er jeg dessverre opptatt- Vi skal på organisert sledetur ( snøforbehold selvsagt; ) til Sørkedalen og få hogget eget juletre( jippi!!) Uansett, søndagen har vi ingen planer; )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 23. november 2006 #15 Del Skrevet 23. november 2006 ok,men da tror jeg faktisk jeg avlyser (om det var noen igjen da? :-) Vi får kanskje prøve igjen over nyttår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 24. november 2006 #16 Del Skrevet 24. november 2006 Hmmm...denne tråden har jeg gått glipp av, men nå er det jo avlyst. Vi blir gjerne med på treff på nyåret hvis det passer sånn. Vi kan ikke 13/14.1 Det er det jeg vet nå. Hva med dere andre? Så trist at det ikke ble noe førjuslfest,da.....Hadde vært kjempekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 24. november 2006 #17 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg gikk også glipp av denne tråden. Men vi kan uansett ikke den helga. Kanskje vi får vært med på et nyttårstreff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 25. november 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 25. november 2006 ja det virker ikke som det passer for noen likevel, så da kan vi like gjerne avlyse. Dumt da, for vi hadde gledet oss masse! Håper vi får til å møtes over nyttår da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå