Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Hvor er det best/billigst å kjøpe amme-bher? Og når er det lurest å kjøpe? Er i uke 27 nå.
Gjest Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Det kommer ann på hva du liker, men jeg var veldig fornøyd med de fra Kappahl sist gang. De har spiler (iallefall de jeg hadde) og innimellom er det tilbud på alle BHer til 99kr/stk, vet ikke normal prisen på dem.
Felix&Lurifax Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 hei, jeg kjøpte meg akkurat en fra kappahl, og syntes den virket helt ok. men så hørte jeg at en helst ikke akulle ha spiler? noen som vet hvorfor?
ompah! Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Mener å ha lest et sted at spilene kan presse mot brystet og tette melkegangene....eller noe i den dur!!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Ja man skal helst unngå spiler pga at det som sagt kan tette melkegangene og føre til brystbetennelse, skjedde med en venninde av meg:-/... de har gode amme bher på lindex å...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå