Gå til innhold

Noen som har erfaring med bringebærblad kapsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller te? Har drukket 2 kopper te om dagen den siste uken. Men har ikke drukket etter fredag. Har hatt endel vonde kynnere og maserier, men de ga seg også når jeg ikke drakk mer te. Er det teen som har gitt meg disse kynnerne? Eller er dette bare helt tilfeldig?

Gidder ikke drikke te og bare bli lurt heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiste bringebærtekapsler, begynte omtrent 4 uker før fødselen. Hadde i tillegg modningsakupunktur, så jeg vet ikke hva som gjorde hva. Fødte nøyaktig på menstermindato. Før riene begynte hadde jeg 2 cm åpning(ble sjekket på kontroll samme dag som riene begynte) Har tro på at en av delene forkortet fødselen. Nå skal det og sies at fødselen og var veldig intens, men gjort unna på 7 timer(førstegangsfødende)

Skrevet

Jeg har nå spist over en lengre periode ett glass med disse pillene.

Jeg snakket med de på helsekosten, som forklarte meg om at pillene ikke vil sette i gang noen fødsel, men virkningen vil på sikt kunne hjelpe livmoren og lettere kunne trekke seg sammen etter fødselen.

Leger anbefaler disse pillene til gravide i England. Det sies at pillene styrker livmoren, og at fødselen kan bli lettere og mer smidig, kan slippe for mange sting etterpå.

Jeg har nå begynt på pilleglass nr.2, og håper de vil ha effekt under og etter fødselen. De på helsekosten sa at jeg kunne fortsette å ta pillene etter fødselen for å hjelpe livmoren å trekke seg sammen lettere.

Tror nok uavhengig av pillene, at man har endel kynnere på slutten av graviditeten. Jeg tenker at det er bra at livmoren trenes litt, slik at den tåler mer under fødselen. Det er min mening da...

Skrevet

Tusen takk for svar begge to!! Da ble jeg litt klokere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...