Gå til innhold

Øm og hard mage i uke 5


Småbarnsmor med frysespire

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg er førstegangsgravid etter et vellykket icsi-forsøk. Hadde smerter for ca en uke siden som kunne være tegn på svangerskap utenfor livmor, men ble avkreftet hos lege som "bare" en overstimmulert eggstokk/leder... Skummelt var det i allefall...

Ble helt bra av smertene i løpet av et døgn og hadde ingen blødning.

Nå går jeg her og kjenner at jeg har en stinn mage. Den føles liksom litt hard, spesielt nedenfor navle. Vrir jeg meg eller hoster hardt så er det litt vondt. Jeg føler at det skal være sånn, men blir usikker siden det eneste jeg nå tenker på er at jeg er gravid utenfor livmor... uff...

Får svar på om hcg-nivået har steget i mårra... Heldigvis...

 

Men altså... Er det vanlig å ha litt øm og hard mage? Av og til mensesmerter og av og til mer stikkesmerter? Det er spennende, nytt og vanskelig å være gravid for første gang... I alle fall når jeg vet at jeg bare har èn sjanse igjen hvis det ikke går...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm... Noen som har noe de kan fortelle meg? Sitter her og tripper etter noen oppløftende svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge mange tråder her inne er det veldig vanlig pga livmoren som utvider seg. Jeg har og slike verk, ikke så mye nå som i starten nå er det mere jevnt vist jeg kan si det slikt hehe

 

Så tror ikke du skal bekymre deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...