#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Er 14+2 og alt hva jeg spiser kommer opp.Har vært sykmeldt i 14 dager,tatt det med ro.Har berget litt mat,men nå i helgen kommer alt opp igjen.Helt utrolig.Og mat som pizza,hamburger og slikt frister ikke,middagsmat i det hele tatt spiser jeg ikke.Da er det bedre med ei brødskive med ost på. Skal det vare slikt lenge da....har gått ned 11kilo nå og synes det er nok.
Trillet Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 hehe,, jeg skulle ikke le, men det der var nesten som å lese om meg selv... Bare at jeg gikk ned 3 kg istede for 11... Er nå i uke 18 å spiser fortsatt lite og ingenting middag..foretrekker brødskive... Nå veier jeg det som jeg gjorde før jeg ble gravid... Jeg vet hvor jæææævli det er, og vil bare si HOLD UT!!!! Dette klarer du!!!! bare husk å drikk mye så du ikke blir dehydrert av all oppkast... Det blir nok sikkert bedre snart skal du se! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Uff, 11 kg var mye ja.... Jeg hadde nok kontaktet legen eller jordmor for noen råd. Kan ikke være mye moro nei
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2006 legen har sakt at jeg skal spise en halv brødskive med to timer mellom rom,men den kommer jo opp.Får høre i morgen hva han mener..håper og starte på jobb..iallefall litt.Kanskje ha 1-2dager fri i uken.Får se hvordan det går.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Høres ut som du har hyper emesis spør du meg. Det hadde jeg forrige svangerskap. Spydde rundt ti ganger daglig i ni mnder.. Ble innlagt og var dehydrert og fikk ikke lov å spise eller drikke noe på tre dager. Jeg fikk noe kvalme dempende piller som her largactil på sykehuset, de hjalp litt. Spiste kivi og knekkebrød i 4 mnder jeg og drakk 3 liter vann per dag. Dattern var og er helt frisk. Nå er jeg gravid i uke 20, og har ikke spydd en gang,- helt utrolig!! hehe Var litt små kvalm i begynnelsen, men det gikk over fort. Jeg veide 56kg når jeg fødte dattern.. og fikk ikke mage før rundt 7 mnder.. Forderdelig frustrerende og ha kjempe lyst på pizza eller burger, men tar du en bit så må du spy.. Lykke til og hold ut. Jeg var frisk så fort dattern var ute.. gikk hjem fra sykehuset dagen etter hun ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå