Gå til innhold

Bagvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger de ikke bagvogn lenger? Ikke kombi, ikke duo, men bagvogn? Har heller lyst å kjøpe en slik også kan jeg heller kjøpe ny lettere vogn når ungen blir større.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg selger min bagvognn hvis du ønsker brukt. Det er en Simo Classic bagvogn. Den er dypdyp blå, og er helt uten flekker. Den har også vært skjermet for sterkt sollys så det er ingen falminger i farger.

Den fremstår omtrent som ny i utseende. Jeg selger den fordi jeg ønsker en duo vogn. Simo vognen er veldig stor i baggen så den har du lenge til barnet. Og det er god plass til voksipose på vinteren.

Jeg ønsker 2000 kr for vognen.

Skrevet

Joda det selges bagvogner enda!!

Sikkert mange flere merker, men vet at iallefall emmaljunga, simo og brio har.

Synes det er fornuftig å gjøre som du tenker, da får du både bedre babyvogn og bedre sportsvogn. Er min erfaring da =)

Skrevet

Sitter her med katalogen til Basson, de har flere bagvogner. Vet ikke om alle disse selges i norge, men her er i allefall navnene på modellene;

Grande III

liggemål 98cm

vekt 24,7kg

Balder

liggemål 92 cm

vekt 24kg

(Til Balder kan man senere kjøpe Monza sportsvogn del)

Viking

liggemål 94cm

vekt 20,8kg

Skrevet

alle de merkene der på basson er danske. se på babysam.dk

Skrevet

Vi bor i Bergen og brukte SIMO bagvogn når poden ble født i desember i fjor. Var veldig fornøyde, han var varm og god og godt skjermet for vinterværet nedi der. God plass til dunposen var det også.

Vi kjøpte en lettere sportsvogn når været ble lettere og det fungerte fint.

Så fra meg kan bagvogn anbefales:)

Skrevet

Sjekk på finn.no. Det er mange som selger bagvogner. Dei er som regel lite og pent brukte, det er jo begrensa kor slitt ei vogn blir av å trille på ein liten baby i nokre månader. Ellers selger dei framleis bagvogner på babyutstyrsbutikkar.

Vi gjorde som du har tenkt; kjøpte (brukt) bagvogn, og bytta over til ei lettare sportsvogn etter kvart. Har pakka vekk bagvogna, men det skal bli kjekt å ta den fram igjen når/viss guten vår får søsken :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...