Gå til innhold

Det gikk dritt denne pp også*snufs*

Anbefalte innlegg

Sorry jenter, jeg har ingen glad melding å komme med etter en fin helg i vestfold. I går ettermiddag kom den hælvetes tanta tællanes, 3 dager forseint. På en måte var jeg forbredt på at hun skulle komme, men alikevel gjorde det kjempe vondt. Har aldri hvert så deppa over tanta noen pp som denne*snufs*

Så jeg kaster meg inn i 16 pp, så krysser jeg fingrene for at spira sitter denne pp. Jeg gir meg ikke enda, selv om det tar på å få besøk måned etter måned.

Fortsetter under...

Sender deg en stor trøsteklem Bente...

Vet hvor vond skuffelsen er...

Håper i alle fall hvitvinen smakte i går..

Jeg kjøpte meg en tre liters portugisisk rødvin på polet i går...og den skal sprettes på tirsdag når tanta kommer...om hun ikke kommer før..Og jeg skal mere enn å smake på den...Nå er det lenge siden jeg har kosa meg med vin,og med julestemning utendørs og fyr i peisen...ja da er det i alle fall greit å være hormonella de lux og passelig deppa...

Opp med hodet Bente! Vi gir oss f**** ikke !!

God klem fra

Annonse

Det var utrolig trist, bente69 :-( Du hadde ellers all grunn til optimisme denne gangen. Sender deg en stort trøsteklem og en god porsjon optimisme og håp for neste pp.Du har vært prøver så lenger -- du bør i alle fall står ganske langt fremme i køen for neste utdelling av små spirer.

Da er vi dessverre i samme bår, kjære bente69;-)! Jeg fikk tr som forventet på lørdag, og depper og henger meg leppa som vanlig... Skikkelig dritt at du må over i 16.pp, altså! Føler jeg nesten ikke kan klage ettersom jeg "kun" er på veg inn i 5. pp, men det er kjipt når gullungene + MA satt på 1. og 2. pp...

Godt å høre at du ikke gir opp ennå! har du vært til utredning? Jeg har bestilt time hos GU, og tenkte å ta blodprøve i morgen og 1 uke etter EL for å finne it om alt er som det skal der inne.

Lykke til; neste nåned MÅ vi vel være mange som kan juble da oktober var en dårlig måned for alt for mange her inne!

Klem fra

Hei du.

Søren og! Jeg føler med deg!

Du får prøve å se det positive i det, ta deg et glass vin i kveld, spis en sjokolade og unn deg en blåmuggost!

DET gjør du ikke med like god samvittighet NÅR du blir gravid. For det blir du skal du se. Det skal vi bli flere om! Graviditeter altså!

16pp er lenge, og jeg kjenner meg igjen. Da vi prøvde å få tredjemann holdt vi på i to år før den satt. Men han kom som en sol!

Og nå prøver vi igjen!

Det var da som f... da!!!

At det ALDRI er fred å få!

Jeg som kryssa alt for deg og greier...

Jeg fikk også det hersens tantebesøket i går, og ble superdeppa. Selv om jeg egentlig ikke hadde så store forhåpninger, så ligger det en del håp der alikevel. Tenker som så at; kanskje det er når jeg har så liten tro på det, at det er da det vil lykkes!?

Jeg ligger tre pp`er etter deg, og er nå inne i min 13 pp. Sukk.

Du skal få en diger trøsteklem av meg du!

Vi skal en dag sitte der med kjempemager både jeg og du :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...