Gå til innhold

Stikkinger i underlivet.... Bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner flere ganger for dagen skikkelige stikkinger i underlivet. Kjenner jo alt der nede er mer ømt og "hovent" liksom, men dette er skikkelige ilinger... Går ut fra det ikke er noe farlig? Er snart fullgått 37 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner det slik jeg og..tror det er bare modning på noe vis..men det kan bli ganske vondt noen ganger!,jordmor mente det var normalt:)

Skrevet

Kan være hodet som fester seg kanskje..... Jeg synes det kjennes som stikkinger iallfall. :)

Skrevet

Jeg har også stikking, men ikke noe hode som fester seg her enda, hvertfall. Ungen ligger på skrå. Er bare i uke 32 jeg da...

Skrevet

Jeg håper inderlig d er hodet som fester seg... er i uke 39 og hodet er ikke festet, men har hatt slike stikninger i hvert fall en uke.

Skrevet

Det har eg og innimellom, har hatt det no i ca ei veke. Er i veke 39.

Skrevet

hadde det slik eg og dei siste ukene... forferdelig vondt til tider..

Skrevet

Har også disse stikkingene fra tid til annen. Skikkelig ubehagelig. Har hørt tidligere at det er modningen som kjennes slik ut, men er ikke sikker. Er i min 32. uke nå...

Skrevet

er nok modning på gang du, og /eller babyen presser seg godt nedi bekkenet :) jeg er i uke 40 og har hatt slike de siste ukene.

jeg har åpning og er veldig moden, så kjenner stikkingene ganske kraftig nå.

Skrevet

jeg har det også! men vil tro det er modning. For jeg er 2dager over termin og her har hode vært gått festa i 2uker nå. Og jeg kjenenr den stikkingen.

Så for min del er jeg bare gla til.

Å er jo bare bra for dere som ikke er så langt. Kanskje dere bare går til termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...